三星 Note7 未死!報告指 Note7 使用率 至今依然遠超 LG V20!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-12-20 12:00 | Samsung
大約兩個月前,三星 Note7 因為頻頻出現爆炸問題,被逼宣佈永久停產,並要求 Note7 用家馬上退還手機。經過兩次的召回後,Samsung 已成功回收超過 90% 的 Note7,但有趣的是,今日再有一份關於「下半年旗艦新機使用率」的報告發現,本來應該「已死」的 Note7,使用率依然仲高於 LG V20,實在太誇張了吧?那些用家們果然是「勇士」,不怕死,可敬可敬,網友又點睇呢?

Note7(Facebook).jpg

根據數據顯示,在 Note7 未出現爆炸未話回收之前,使用率遠遠高於其他旗艦手機,不愧能稱為「機皇」。不過當中有個小漏洞,似乎報告中所謂的「旗艦手機」,並沒有包括 iPhone 7。直到 11 月中,因為已經逐漸回收的關係,Note7 的使用率終於被 Sony Xperia XZ 超越。但去到目前為止,Note7 的使用率依然遙遙領先 LG V20、HTC 10 Bolt 以及 OnePlus 3T,亦即表示,仍然有一眾用家至今尚未退還 Note7,堅持使用。

nexus2cee_pasted-image-0_thumb.png

假如有網友手上仲用緊 Note7,雖然你可能真係好鍾意呢部機,但係為左 (他人) 安全起見,版主都係勸大家快啲將 Note7 退番俾三星比較好,以免有事的時候,累到自己亦傷到別人。唔知大家身邊仲有無人用緊 Note7 呢?

來源: Android Police | Apteligent

最新新聞