要全世界都知! 三星公布 Note 7 爆炸事件調查報告 先做呢兩件事

Keith Yim 2017-01-20 23:30 | Samsung
三星今日對外公佈,有關 Note 7 爆炸事件的調查報告,唔駛等好耐,就會係 23/1 星期一,香港時間早上九點發佈,為左全世界都注意,佢地仲做左呢兩件事!  

fb-samsung.jpg

三星不久前在海外官網正式公告,表示將會於韓國時間的 1 月 23 日早上 10 點 (香港時間早上 9 點),在韓國首爾舉辦一場媒體記者會,為了令全世界都知,三星會係官網進行全球線上直播;除了會正式公布三星針對 Note 7 爆炸事件的調查結果,三星也將會同時宣布提升產品品質的相關計畫。如此同時,三星係不同地方都廣邀友好媒體,親身到首爾參加,唔駛睇線上直播,呢招應該叫做開誠報公吧。另外,三星同時也表示 1 月 23 日當天,也將會請來獨立的外部專業調查機構,在發表會上一同分享他們針對 Note 7 自燃事件的調查報告。

samsung01.jpg

消息來源:Samsung

最新新聞