縮細版 C7 Pro!三星 C5 Pro 抵港,呢個賣價網友要敗?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-03-16 18:49 | Samsung
三星 Galaxy C 系列的出現,讓版主頓時明白到,高性價比並不是大陸廠商的專利,就算係國際大廠,都可以有好高性價比。無錯 Galaxy C 系列係有瑕疵,但這是在所難免,而有目共睹的是,這個系列推出之後相當受大眾歡迎,就好似 C5、C7 甚至是今年推出的 C9 Pro。就在今日,三星宣佈再在 Galaxy C 系列中加入新成員,佢就係 C5 Pro,下星期就正式開賣,又會賣幾錢呢?睇下文啦!

C5 Pro(Facebook).jpg

三星 Galaxy C5 Pro 有碧湖藍、金、粉紅金三種顏色,將於 3 月 24 日正式開賣,建議零售價為 $2998,這個價錢就同現有的 Galaxy C7 差不多,咁到底規格上又有甚麼不同呢?Galaxy C5 Pro,顧名思義是 C5 的升級版,採用了全金屬機身,沒有 C7 那麼大,其 FHD Super AMOLED 屏幕只有 5.2 吋,機身厚度僅有 7mm,而重量為 145g,相當輕巧。

c5pro - Blue Front_01.jpgc5pro - Pink Right Rear_01.jpg

配置方面,三星 Galaxy C5 Pro 同 C7 Pro 一樣,都係用上 Qualcomm Snapdragon 626 八核心處理器,內置 4GB RAM 以及 64GB ROM,支持高達 256GB microSD 擴充,前後相機具有 1600 萬像素,而光圈則有 F1.9。另外,三星 Galaxy C5 Pro 內置 2600mAh 電池,支援 USB Type-C 接口以及快速充電,只需 100 分鐘便可把手機電池充滿。Galaxy C5 Pro 亦擁有 UHQA 超高音質音樂播放功能 (Ultra High Quality Audio),運行 Android 6.0 作業系統。簡單來說,C5 Pro 簡直就是 C7 Pro 的縮細版,網友又有無興趣入手呢?

三星 Galaxy C5 Pro 在文章發表時,建議零售價為 $2998,按這裡有詳細規格及最新賣價

最新新聞