外媒公投: 三星最樣衰手機,原來係佢......

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-04-22 14:41 | Samsung
三星 Galaxy S 系列,轉眼間已來到第八代,S8 / S8 Plus 亦好快就會在香港現身。在此之前,版主早已在韓國上手玩過,因為機身窄的緣故,對於手細的版主來說,手感相比舊代更好。但至於比起上代有無靚左呢? 見仁見智,版主個人就覺得,S8 設計更進一步像 M 巾,唔知有無網友有咁嘅感覺呢? 近日有外國網站 SamMobile 發起了一個有趣的投票,票選網友認為最樣衰的 S 系列旗艦機,你又會覺得邊部會奪冠呢? 睇下文啦!

三星(Facebook).jpg

由 SamMobile 發起的投票活動,暫時尚未結束,截至版主發文為止,一共已有 3426 人投票,結果是有 47% 網友一致認為,S5 是眾多三星 Galaxy  S 系列旗艦中,最樣衰的一部手機,基本上係壓倒性擊敗其他 S 系旗艦。至於第二名,則是 S3,有 656 票,即大約 19%,而第三名則是第一代的 Galaxy S。咁網友認為最靚的又係邊部呢? 毫無疑問,一定是上代的 S7 以及 S7 Edge。對於呢個結果,你又覺得合唔合理呢? 如果俾 ePrice 網友投,你又會覺得邊部三星 S 系旗艦係最樣衰,邊部係最靚呢? 留言講下啦!

Vote.png
▲ 截止版主發文為止,網民投票的結果如上圖。

來源: SamMobile

最新新聞