版主收風:三星 C 系雙鏡新機十月現身!棄高通,投向 MTK 懷抱?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-09-21 13:58 | Samsung
如果要係大廠,又要性價比高的手機,相信非三星 Galaxy C 系列莫屬。雖然,在影相表現 C 系列係有很大的改善空間,但價錢唔係太貴的情況下,又好難要求到咁多 (好似係)。而版主收到風,香港嚟緊 10 月會推出一部 C 系列新機 - Galaxy C8,但居然不是用高通 U,亦都不是用自家三星 U,而居然是投向 MTK 懷抱?而改用 MKT U 的 C 系新機,賣價方面又如何呢?看下文吧!

C8(Facebook).jpg

版主收到風,三星香港將會於十月推出 Galaxy C 系列新機 C8,實際建議零售價幾多,暫時仍是一個謎,但消息來源透露,呢部 C8 應該不會過三千,大約二千幾蚊價位。C8 到底係一部怎樣的手機?C8 採用了 5.5 吋 1080p SUPER AMOLED 屏幕,如無意外應是三星市場最新一部支持人臉辨識的手機,配備了 MTK Helio P25 處理器 (天!真係估佢唔到 痛哭),並內置 4GB RAM 以及 64GB ROM。

相機部份,C8 用上了 13MP (F1.7) + 5MP (F1.9) 的雙主鏡頭,雙鏡設計是像華為的那種,一個鏡頭主攻彩色,而另一個鏡頭則主攻黑白。電池容量有 3000mAh,同樣支持 Always On、Bixby 等功能。不知網友對這部新機點睇呢?

SAMSUNG_samsung_galaxy_c8_0908062908861_640x480.jpg

最新新聞