【有片】Beyond「光輝歲月」墊底  同你睇三星 W2018 土豪機

虎仔 / 馬日山 2017-11-21 13:04 | Samsung
昨日版主虎仔分享過定價「控制在 2 萬人民幣以上」的大陸限定,Samsung 全新摺機 Galaxy W2018 的發表日期。估唔到話咁快就有大陸網民搶先取得真機,而且仲唔自私拍 Hands-on 片同網友們分享,等我哋可以先睹為快呢部「土豪機」。

1121-2aFB.jpg

有留意 Samsung 在大陸上市的「心繫天下」系列摺機,相信都會覺得 W2018 熟口熟面,因為這部摺機的機身設計過去幾年都沒有大改變,不過今年 Samsung 還是加入了一些新功能,例如在鍵盤上方硬生生塞了虹膜掃描和面部識別鏡頭。香港 Samsung 如無意外應該不會引入 W2018,Hands-on 片段可以睇睇這部新機,同時亦可以聽下背景播放 Beyond 的「光輝歲月」,拍片的網民音樂選擇唔錯!



資料來源:geeky-gadgets


 

最新新聞