半年學識普通話  三星 Bixby 大陸推出

虎仔 / 馬日山 2017-11-22 12:05 | Samsung
版主虎仔有喜歡玩手機嘅朋友,玩厭 Galaxy S8 再換埋 Galaxy Note 8,暫時改為「寵幸」 iPhone X,但依然未有機會用廣東話同 Samsung 智能助理 Bixby 溝通,因為 Bixby 推出時只懂得英語和韓語,廣東話市場咁細,就自然不在研發的首位。

1122-4bFB.jpg

不過鄰近強國就唔同,有 13 億人口同龐大的消費力,Samsung 自然要落足心機冧大陸客。昨日 Samsung 就在北京舉行 Bixby 中國發佈會,宣佈 Bixby 今個月底正式登陸,不過香港用戶毋須太過興奮,因為支援的只有 Galaxy S8、S8+、Note 8 的大陸國行版,還有下月上市的「土豪機」心繫天下 W2018 摺機,只要更新軟件就可以正式使用 Bixby。

1122-4a.jpg

Samsung 還特別為大陸市場推出專屬的 Bixby 中國版 Logo,又會在稍後上映的《星球大戰:最後的絕地武士》進行宣傳。跟歐美和韓國一樣,Bixby 在大陸亦會支持語音溝通,用戶只要用把口落指令,Bixby 就可以進行翻譯、掃描物品進行識別、叫車、發送社交媒體更新等功能。Samsung 亦表明明年 Bixby 2.0 會支持更多智能識別功能,亦會加入更多物聯網的元素。

1122-4c.jpg

資料來源:cnbeta

 

最新新聞