唔使睇發佈會!一點鐘入 ePrice 睇三星 Galaxy S9 實測

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2018-02-25 15:24 | Samsung
相信大家都知道,今晚凌晨一點,三星將會在西班牙巴塞隆拿,發表最新的旗艦系列手機 - Galaxy S9 / S9+,但凌晨一點先開始,睇完都成兩點,唔通第二日真係唔使返工咩?唔想捱夜,又想知道最快的 Galaxy S9 / S9+ 新機資訊,版主幫到你!就在凌晨一點鐘發佈會開始之時,ePrice 亦都會在同樣時間,直澄有哂 Galaxy S9 實測俾大家睇,仲睇發佈會?唔好咁辛苦自己喇係咪先!

三星(Facebook).jpg

不過講開又講,不知是否手機已經到了樽頸位的關係,就目前關於三星 Galaxy S9 的傳聞來說,這部 S9 似乎並沒有令人「嘩」一聲的衝動,除咗個價錢,我會話:嘩!好_貴 (實際賣幾錢,版主暫時未收到消息,但據大舖朋友透露,會比 S8 還要貴不少)。

至於規格配置方面,其實都係咁上下,估計都係如傳聞所說的一樣,外觀同上代沒有太大變化,主要係相機、閃光燈、指紋辨識的排序唔同咗,S9 用上 5.8 吋 2960 x1440 解像度 OLED 芒,內置 4GB RAM 以及 3000mAh 電池;而 S9+ 則用上 6.2 吋同樣 2960 x 1440 解像度 OLED 芒,內置 6GB RAM 以及 3500mAh 電池。兩款手機都會配備 S845 處理器,並且具有 F1.5 / F2.4 可變光圈的 1200 萬像素相機。

171220-32381-2.jpeg

除了基本配置之外,如無意外三星 Galaxy S9 亦會如版主虎仔今日分享過的影片一樣,會有以下幾個新功能:

1. 全新 DeX Dock:連接電腦將手機變成鍵盤 / 觸控版
2. Bixby 新功能:用相機鏡頭瞄準文字,實時翻譯
3. 虹膜辨識
4. 新增 App 配對功能,可以同時開啟兩個已配對的 App。
5. 新增類似 iPhone X 上的 Animoji 功能


 

最新新聞