【細膽者慎入】S-Pen 唔見咗,Galaxy Note 激變曱甴屋!

虎仔 / 馬日山 2018-04-19 09:26 | Samsung
自從 iPhone 推出時,教主 Steve Jobs 話用手指好過手寫筆,智能手機生產商就開始摒棄手寫筆。直到 Samsung 推出 Galaxy Note 系列並重新引進手寫筆,功能仲越出越多,雖然曾經有試過手寫筆掉轉插會塞死洞口的設計失誤,但最後都得到解決。最近有網民上載咗兩幅極度嘔心的相片,似乎 Samsung 的設計人員又要動動腦筋了。

0419-1cFB.jpg

有網民宣稱在維修手機時,一拆開機身,擺放 S-Pen 的管道內有多隻曱甴屍體。圖片可見該部手機的編號是 SM-N9005,亦即是 Galaxy Note 3 LTE,手機已經有 3 年多歷史,相信是因為用戶遺失 S-Pen 手寫筆引起。有網民表示如果用戶有 S-Pen 的話,曱甴應該無法進入,又說就算曱甴進去的話,亦會被 S-Pen 插得粉碎。

0419-1a.jpg 0419-1b.jpg

另一網民則話曱甴唔識向後行,所以一隻接一隻走入「隧道」就無法離開,Galaxy Note 3 變相成為曱甴屋。不過最令人不解的就是曱甴點解會被吸引入內,笑問機主點樣用部手機。

資料來源:Facebook

 

最新新聞