隨時勁過你部電腦!Nokia 9 將內置 S835 + 8GB RAM!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-05-27 15:50 | Nokia
Nokia 終於親自操刀出番手機,其實真係一件好值得慶賀的事,但問題係佢拎到乜成績出嚟俾網友睇?回歸咁耐淨係喺香港出左部 Nokia 6,無錯部機造工係唔差,又夠哂硬淨,但 specs 偏向入門,影相又唔出色嘛。而家個個都喺度等緊,到底 Nokia 幾時先肯拎部似樣嘅旗艦手機出嚟,即係傳聞一直講緊果部 Nokia 9 呀!不過,版主估計 Nokia 9 現身之日好快就到,而呢部 Nokia 9 日前亦在 Geekbench 資料庫現身,有 8GB RAM 分分鐘仲勁過你部電腦喎!睇下文啦!

Nokia 9(Facebook).jpg

一部代號為 Unknown Heart 的手機,近日進入了 Geekbench 資料庫,而且外媒都好確定,呢部 Unknown Heart 正正就是 Nokia 9。從資料庫中睇到嘅數據並不多,但可以見到的是,Nokia 9 將會內置 8GB RAM,配備 1.9GHz 八核心處理器,毫無疑問將會是 S835 處理器。而呢部 Nokia 9,亦將會運行 Android 7.1.1。結合埋目前針對 Nokia 9 的傳聞,Nokia 9 好大機會會配備 5.3 吋 QHD 屏幕,儲存容量有 64GB,主相機部份會用上 1300 萬像素雙鏡頭模組。如果係咁嘅配置,你又會唔會支持 Nokia 呢?

gsmarena_002-16.jpg

來源: GizChina

最新新聞