Google I/O 發佈會圖文直播!(手機及平板電腦版適用)

Keith Yim 2013-05-14 15:30 | Android
重要的時刻又來臨了,今晚凌晨 12 點一年一度 Google I/O 就要開幕了,大家緊張嗎?過去幾年的 Google I/O 都發佈了唔少重要的 Android 產品和服務,就好似去年有 Google Now 、 Nexus 7 和我們還未玩到的 Google Glasses ,相信今年都唔會令我們失望。今晚準時 Click 入黎我們的圖文直播,同版主們一齊睇睇 Google 今年帶給我們什麼驚喜吧!  (貼心 Tips : 把手機設為橫向,會睇得更清楚啦! )

ePrice.com.hk 會員,只要在右上角,按會員,登入就可以即時在下方的會員專區留言,同步發表意見!


Let's Go! 圖文直播,14/5 5:00pm  開始! 我們採用自動更新技術,每十秒 Refresh! 唔駛自己按 Reload!


 

最新新聞