做後備機都抵!大舖清倉 $1000 入手 4GB / 64GB LG 旗艦!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-07-07 18:15 | LG
作為一部後備手機,版主認為價錢是最先要考慮的因素,其次才是手機的硬體配置。不過講開又講,一部千幾蚊的手機,在規格上總是會有點缺憾,千元貨仔你想買到乜級數手機呢,唔係 2GB RAM + 16GB ROM,版主都覺得已經謝天謝地。性價比最高的手機,繼樂視 Le 2 之後,再有一個新選擇,而且仲要係 LG 的一代旗艦!大舖清倉,誇張到用 $1000 的價錢散貨,雖然不是完美,但做後備機的話,$1000 又認真抵玩!睇下文啦!

場料(Facebook).jpg

說的是豐澤,早兩日開始突然將全線 LG V10 陳列機,全部減到 $1000 就可以入手,而且仲會有一年保養。不過,咁荀兼且做緊清貨的情況下,存貨一定有限,並不會間間豐澤都有貨。版主問過,比較大機會會買到的,是銅鑼灣時代廣場以及沙田新城市廣場,而咁多顏色之中,相對最多貨的是米色。另外,版主都再三確認過,所有色加埋大概有幾多部,消息表示「100 部都唔知有冇」,全部都係 $1000,但從另一個角度來看,即係無一百都有幾十部啦!咁貨量已經不算十分少,雖然 V10 可能會有燒底板問題,不過 $1000 買部當後備用,又唔係話完全唔諗得過嘅~網友點睇呢?

210082_p8gn9c_0.jpg

LG V10 在文章發表時,大舖最平賣價為 $1000,按這裡有詳細規格及最新賣價

最新新聞