出完大容量出新色!LG G6+ 呢隻色,你鍾唔鍾意?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-07-22 10:52 | LG
今時今日大部份旗艦手機,都已經用到 S835 處理器,好似 LG G6 呢啲仲係用緊舊代 U 的手機,就顯得吸引力大大下降。上個月月尾,LG 宣佈推出升級版的 G6,原本以為會有機會用新 U,點知成部 G6+ 除左有 128GB 同埋多左少許功能之外,其他地方都無乜特別。仲要賣到 $4998 呢個價錢,相信唔少網友都會嫌貴。而家 LG 為 G6+ 推出了新色,呢隻顏色你又覺得靚唔靚呢?睇下文啦!

G6+(Facebook).jpg

LG 為 G6+ 增添的新色,名叫「太空黑」,於今日起正式有售,對於鍾意低調得嚟又型格的網友來說,撇除賣價不說,其實平心而論又唔係好差嘅,你點睇呢?除左「太空黑」之外,G6+ 亦有「海洋藍」和「琥珀金」兩種顏色選擇,隨機會附有原裝 Earphone by B&O PLAY。

同 LG G6 一樣,G6+ 都係支援 Dolby Vision 以及 HDR 10 兩大主流 HDR 格式,而在音響方面亦沿用了 32-bit Hi-Fi Quad DAC 晶片組,能夠降低聲音雜訊以及失真水平,並同 G6 一樣配備了 18:9 FullVision 大屏幕。另外,LG G6+ 配備了 S821 處理器,內置 4GB RAM 以及 128GB ROM,並運行 Android 7.0 作業系統。

G6+_Astro Black_3.jpg

G6+_Astro Black_4.jpg

LG G6+ 在文章發表時,大舖賣價為 $4998,按這裡有詳細規格及最新賣價

最新新聞