​正宗 Nexus 非最掂! 六大理由,要揀 Moto G Turbo

管理員 2016-01-21 13:28 | Moto
有一批用 Android 手機的朋友,都愛用 Nexus 系列,愛他用最原汁原味的 Android ,愛更新極快的保證。但識玩的,揀 Motorola 手機會係不錯選擇!記得第一代 Moto G,由 Android 4.3 升級至 Android 5.1,比起真正 Nexus 也差不多。最近代理引入了 MOTO G Turbo,出機已是最新 Android 6 Marshmallow,亦是最新 Android 版本!而 MOTO G Turbo 比起純 Nexus 有更加細心的設計,加上賣價二千蚊有找!若果你想用原汁原味 Android,MOTO G Turbo 可能比正宗 Nexus 有更好嘅選擇!

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-01/21/204431/eprice-edit_1_3151_7e3e1747eb4e3dfbf1ebf17927fbda9b.jpg

理由一:  有防水功能

Moto G Turbo 與最新 Nexus 手機相比,我會想起 Nexus 5x。大家都有約 5 吋屏幕 (Nexus 5x 多 0.2 吋),令機身大少相約。若果規格比規格,的確 Nexus 5x 比較強,但 Moto G Turbo 有 IP67 防水功能,就真係好屈機。先不說沒有一款 Nexus 手機有這樣的配置,以二千元樓下賣價的手機來說,有防水功能亦十分少有。IP67 防水級別代表什麼呢,即是意外接觸到雨水或跌入一米深的淡水池浸泡 30 分鐘,用家亦無須擔心其功能受影響,好合香港不時多雨的天氣 。另外,Moto G Turbo 屏幕採用Corning Gorilla  強化玻璃,亦有防刮功能。



//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-01/21/204431/eprice-edit_1_4537_b8c035aa3d7bc3e333f139a283c959e2.jpg 
▲  Moto G Turbo 機背的線紋設計,亦有防跌手效果。

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-01/21/204431/eprice-edit_1_3151_6bc95491d1309fcd87ae97b24b5f4865.JPG
▲ 看看機蓋的防水膠邊,大家會否立即有信心起來。小小提示,記得把機背蓋關實,否則防水功能便會失效呀。

理由二:真.  雙卡,真. 記憶卡

最近流行「真」這個字,Moto G Turbo 有兩項好真的功能,是 Nexus 手機無的。首先,它支援真. 雙卡。真. 雙卡,代表真正有兩個長期可用,並不用在人手轉換 SIM 卡情況下,切換 2G GSM 或 3G / 4G 網絡的 SIM 卡槽。而 Moto G Turbo 採用 MicroSIM 槽,方便好多為了慳錢而採用儲值卡的網友,有更多卡類選擇。而 Moto G Turbo 支援 MicroSD 記憶卡之外,更真正可以使用到 Android 6 的把記憶卡與內置記憶體合拼功能,令本來只有 16GB ROM 空間,可以大大提升,不單放音樂,連 Apps 也可以一拼放在新增的記憶卡空間。最新兩款 Nexus 手機因沒有記憶卡槽,做不到,就連另一款剛升級 6.0 的 LG 手機也做不到,Moto G Turbo 可說是第二部有此功能的手機呀。

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-01/21/204431/eprice-edit_1_4537_8e05304f2139a194bc79149aa31e513a.jpg


 
▲ 只要插入新記憶卡,手機系統變會問你要否把記憶卡也轉化為內部儲存空間。

理由三:支援快速充電

這個優勢,是有點意外。Nexus 5x 與 Nexus 6p 都採用高通最 top 的 CPU,理應包括快速充電選項。但居然結果是只支援用原裝 USB Type C 充電器。Type C USB 插頭,而充電器亦不同大部份嘅手機,連 USB 線不能拆出來當數據線,十分麻煩。原來 Nexus 5x 充電只支援 Type C 嘅 3A 充電,一部份 USB 2.0 / 3.0 制式充電器,跟本做唔到。Moto G Turbo 也有快速充電功能,用跟機的 15W Turbo Power 充電器,由 0.5A 去到 1.6A,即係,配合其他快速充電器,如 Qualcomm QC2.0 也做得到,選購配件更加方便。Moto G Turbo 充電,只需 15 分鐘便可充足高達六小時使用之電量。事實上,根據測試,充滿全機,只需一小時三十分鐘左右,半小時也充滿五成電量,十分不錯。講開電量,由於 Moto G Turbo 採用 Android 6 系統,當中的 doze 閒置階段處理與 App Standby 程式預備階段都令 Moto G 係 2400mAH 電池下,也做到一天的使用時間。

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-01/13/204371/ykerho_3_4537_79b7baad76bc2e75d7ccefa035e827b0.jpeg
▲ 香港版的快充,充電線是可以獨立拆出來當作數據線使用。

理由四:屏幕通知 Moto Display

上面三個理由,跟硬件比較有關係。以下數算 Moto G Turbo 比起 Nexus 好的原因是一些軟件的優化。Motorola 手機的優點,就是係 Android 原生介面,加入實用又不花巧的功能,也不會影響手機嘅效能。係 Moto G Turbo 入面,Moto Display 就係其中一個。當你有 WhatsApp、FB Messenger、Gmail 等來訊通知,手機會自動感應有沒有郁動,或手機有沒有被你拿起,這時屏幕會暗暗地亮起來,這時只需按按屏幕就可以進入有通知嘅 Apps,唔駛按掣,好方便。


▲ 看看短片示範。 

理由五:更好用的相機

Nexus 系列會用到 Google Camera,作為拍攝 App,但這個 App 其實唔多好用。由第一代 Moto G 起,Moto 手機會預備了自家嘅 Moto Camera。比起 Google Camera,可以做到全屏幕預覽。要設定相機功能,重溫相片都比較容易。但令筆者覺得有用係可以快速調控曝光,令相片有更合呼現實的相片光暗度。

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-01/21/204431/eprice-edit_1_3151_1513255450a8d854ceeba089f88b26e9.jpg
▲ 可以好方便調教畫面的光度。

理由六:搖一搖操控

講開 Moto G Turbo 嘅相機功能,不能不提及 Moto G 有兩個好好用的「搖一搖操控」第一個是拿著手機,用手腕晃動手機兩次,就可以啟動相機,而晃動多一次,更可以進入自拍模式! 另外,只要打側手機搖兩下,更會啟動手電筒功能,拍攝影補光燈變為電筒!


▲ 看看短片示範。

小結:防水夠屈機 小改顯心意

若果單單比拼規格,Moto G Turbo 未必夠同樣採用 Android 6 系統嘅 Nexus 5x 與 6P 來。不過,Moto G Turbo 防水已係 Nexus 系列做不到。而小改功能亦係貼心為主,的確是追求實用簡單的手機用家,不錯的選擇。

MOTO G Turbo 係文章發表時,連鎖電器店賣價為 $1799,按這裡有更詳細規格及最新賣價

資料由客戶提供

相關產品 (1)

相關報導 (4)

千元手機大平賣!真三卡 / 防水 / 雙鏡頭 / 有 NFC

千元手機大平賣!真三卡 / 防水 / 雙鏡頭 / 有 NFC

相信不少網友,都會有多於一部的手機:一部主機以及多部後備機,版主亦不例外。買後備機,最大的用處係,當你主機壞左,都可以有其他的替換;又或者可以話佢係一部可以粗用的手機,對於從事地盤、飲食行業的網友來說,更能突顯後備機的作用,衰啲咁講,就算整花整污糟左,都唔會太過肉赤。而後備機的選擇,一般都係愈平愈好,千元機,甚至再便宜的手機,都可以是網友的考慮之一。最近發現,千元手機大減價,有乜野手機減價,減左幾多錢,即刻睇睇!

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2016-11-01
​正宗 Nexus 非最掂! 六大理由,要揀 Moto G Turbo

​正宗 Nexus 非最掂! 六大理由,要揀 Moto G Turbo

有一批用Android手機的朋友,都愛用Nexus系列,愛他用最原汁原味的Android,愛更新極快的保證。但識玩的,揀Motorola手機會係不錯選擇!記得第一代MotoG,由Android4.3升級至Android5.1,比起真正Nexus也差不多。最近代理引入了MOTOGTurbo,出機已是最新Android6Marshmallow,亦是最新Android版本!而MOTOGTurbo比起純Nexus有更加細心的設計,加上賣價二千蚊有找!若

管理員 | 2016-01-25
二千有找送快充!真三卡防水機 Moto G Turbo 開箱

二千有找送快充!真三卡防水機 Moto G Turbo 開箱

幾日前才傳出Motorola不利的消息,轉個身版主Lawrence就發現MotoGTurboEdition(下稱MotoGTurbo)靜悄悄在港行貨開賣,定價爲港幣1899元。雖然只是一部千元級手機,但MotoGTurbo卻擁有IP67防水規格,更預載Android6系統,市面上要搵相似對手都十分困難。所以YK仔第一時間爲網友們帶來開箱實測,Let‘sGo!

YKer | 2016-01-16
行貨偷步開賣!千元價位 Moto G Turbo 一出即減抵唔抵?

行貨偷步開賣!千元價位 Moto G Turbo 一出即減抵唔抵?

上星期版主同大家提過,Moto過左差不多一年,終於再有行貨新機到港開賣,但係就唔係MotoXStyle或者XPlay一類中高階手機,反而會係定價唔過兩千兼算係有中階規格的MotoGTurbo。好了,雖然Moto方面的代理Brightstar未有如版主所預計係8號發佈,但係行貨就已經到左香港仲要賣緊,想知抵唔抵就要入來睇睇啦!

Lawrence | 2016-01-12

最新新聞