新 Launcher 無 App Drawer?全新 HTC Nexus 128GB 流出

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-08-02 15:54 | HTC
如果想玩 Google 原生系統,識用一定要用 Nexus 親生仔!上年推出的 Nexus 5X 以及 Nexus 6P,分別由 LG 以及 HUAWEI 代工,網友反應尚算不錯。而今年推出的兩款 Nexus 手機 "Sailfish" 以及 "Marlin",都會係由 HTC 代工,預計會在今年 10 月 4 日發表,並且會預載 Android 7.0 Nougat 作業系統添! 到底呢兩款手機規格配置係點,而 Android N 又有甚麼不同呢?睇下文啦!

Nexus(Facebook).jpg

兩款 HTC Nexus 手機規格配置曝光!4GB RAM + 最高 128GB ROM!
被命名為 "Sailfish" 的 HTC Nexus 手機,採用了 5 吋 FHD 屏幕,配備 64-bit Qualcomm 2.0GHz 四核心處理器 (也許是 S820 處理器),內置 4GB RAM 以及 32GB ROM,並具有 2770mAh 電池。至於相機部份,"Sailfish" 配備了 1200 萬像素主鏡頭,而前置鏡頭則有 800 萬像素。另外,"Sailfish" 擁有後置的指紋辨識器,並支持 USB Type-C 以及藍牙 4.2。



至於另一部 HTC Nexus 手機 "Marlin",屏幕相對 "Sailfish" 更大,有 5.5 吋之餘,而且屏幕解像度亦有 2K。"Marlin" 同樣是具備 64-bit Qualcomm 2.0GHz 四核心處理器,內置 4GB RAM,儲存空間有兩個版本,分別為 32GB 以及 128GB。電池容量亦相對更大,有 3450mAh,配備 1200 萬像素主鏡頭以及 800 萬像素前置鏡頭,同樣具有後置指紋辨識,並支持 USB Type-C 以及藍牙 4.2。



兩款 Nexus 運行 Android N,居然取消了 App Drawer?
好了,以上兩款手機都有傳會預載最新 Android N 作業系統,到底 Android N 在使用體驗上,將會有甚麼不同呢?首先,有外媒爆料,Google 將會啟用全新的 Nexus Launcher,而最重點的是,Nexus Launcher 居然沒有 App Drawer!之前 G5 沒有 App Drawer,都被網友喪插,後來加番有 App Drawer 的設定,而家輪到 Google 自己取消 App Drawer,又會不會令到部份網友不滿呢?

001:取消 App Drawer Icon
如下面 GIF 圖所示,全新的 Nexus Launcher 的確係取消左 App Drawer,不過又唔算係好似大陸機果種咁,啲 App 堆哂係桌面,你會見到有個「向上」嘅箭咀,原來只要按箭咀或者手指向上拉,就會見到所有的應用程式。大家覺得,呢個設計又如何呢?

   

002:沒有 Google Search
以往 Google 會有個插件,可以讓你直接使用 Google Search 功能,全新的 Nexus Launcher 則將佢取消了,但你可以見到右上角會出現 "G" 字,點擊或者向右拉,就可以彈出搜索欄。



來源:Science World Report | The Next Web

最新新聞