千五萬像素?150 度廣角?HTC 新機神秘宣傳片現身

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-09-06 20:56 | HTC
九月,我會稱之為「萬機齊推」的月份,因為各廠商都會在這個月份,推出新的智能手機。就好似聽日咁,LG 會在發表旗艦新機 V20,而後日 (8/9) 凌晨,又有 Apple 發佈會,過了九月,網友又要費盡心思,想想到底哪部旗艦機好,哪部值得入手。大家都知道,HTC 會在 9 月 20 日發表 Desire 10 系列新機,但 HTC 似乎擔心,網友淨係記得 V20、iPhone 7 而忘記佢地有新機推出,所有日前再釋出一段新的宣傳影片,不過段影片似乎好神秘,到底透露了甚麼 Desire 10 的資料呢?看下文吧!

Desire 10(Facebook).jpg

版主話 HTC 段預告片神秘,點解會咁講呢?從影片中,你淨係可以見到一個疑似相機鏡頭的剪影,以及一個神秘數字「150」。至於呢個「150」代表啲乜呢?因為「150」是出現在相機鏡頭當中,所以可以猜測,佢應該會同相機有關。由於線索不多,暫時呢「150」有兩個可能性:第一,可能暗指鏡頭方面有 1500 萬像素;第二,有可能指有 150 度廣角。不過實際係點,真係要等 9 月 20 日發佈會,Desire 10 正式現身,才能得以確認。在此之前,不如網友都一齊估下,呢個「150」會代表啲乜?

最新新聞