挑戰 LG V20! HTC 10 Evo 取消 3.5mm 原來玩黑科技!? 真係咁靚聲?

Keith Yim 2016-11-22 20:38 | HTC
版主 Keith 昨日試了 HTC 最新手機 HTC 10 Evo,其中兩點最大爭論性,一係用上一代 CPU :  Qualcomm S810,令人有會手機過氣嘅感覺,但之前一篇評測已講過,連續跑分也不見有問題。另一個係取消 3.5mm 耳機位。不過,聽過 HTC 解釋,其實今次舉動,唔係夾硬來,裡面係有黑科技!係乜?版主試了,立即話你知!

sound-fb.jpg

加入黑科技:Adaptive Sound

HTC 表示,HTC 10 evo 拿掉 3.5mm 耳機介面有幾個原因,但肯定唔係由美國網絡商強迫,係 HTC 嘅睇法來。首先在 HTC 10 evo 中,HTC 加了一個新功能:「Adaptive Sound」,它可以透過耳機單體內的麥克風與揚聲器做到類似聲納的效果,用來掃描耳道結構,並針對每個人不同的耳道結構調整耳機的音質;這功能必須透過數碼方式的傳輸進行,如果是類比的 3.5mm 耳機介面,就無法達到這樣的功能。亦因如此,HTC 10 evo 跟機已送一支 USB-C 耳機,並支援「Adpative Sound」技術。

Screenshot_20161121-121815.png Screenshot_20161121-121941.png
▲ 記得 HTC 10 已有 Personal Audio 功能,透過回答問題,或你親耳聽不同頻率,從而得出取合你嘅音效調教。呢方面,特別適合聽非 Hi-Res Audio 嘅音效。係 HTC 10 evo 上面,只要透過跟機送嘅耳機,Adaptive Audio 功能,會透過由耳機發出不同嘅聲納,掃描耳道並優化音效,全部自動化。聲納嘅測試資訊,亦要透過USB-C 傳送至手機,所以不再用 3.5mm 耳機係有原因。試了之後,就可以感受一下不同。據知, Adaptive Audio 會跟據你身邊環境,每次定出不同音效,令任何環境下,都做出不同靚聲。

PB210359.JPG
▲ 隨附的耳機是 USB Type-C 形式。HTC 10 evo 同樣內建 DAC,並支援 24bit 192KHz 音效播放,其得到日本 Hi-Res 協會嘅 Hi-Res Audio 認證,而跟機嘅 USB-C 耳機,同樣有 Hi-Res Audio 認證,其實是由 HTC 10 跟機耳機改送過來,以低音雄渾為賣點,比較 LG V20 送嘅 B&O Play 不知名字型號耳機比較,較為適合聽音樂感較重嘅歐西流行曲。

手機設計更方便

另一方面,HTC 認為現在手機科技進步很快,不過 3.5mm 耳機介面卻一直都是那個樣子,而目前包括蘋果在內的一些廠商也開始把 3.5mm 耳機介面拿掉,改採數碼傳輸方式進行,因此他們認為這會是未來的趨勢。除此之外,拿掉 3.5mm 也有一些額外的好處,像是手機設計更加自由(因為少了那一根端子)、防水功能更容易設計等等。而 HTC 雖然不見得以後的每一款手機都會拿掉 3.5mm 耳機孔,但他們會慢慢往這個方向走,以後大家應該可以預期 HTC 內建 3.5mm 耳機介面的新機款式將會愈來愈少。

HTC 10 的近親:HTC 10 evo 台灣實機試玩

 小結:Adaptive Sound 是好技術

HTC 10 evo 嘅 Adaptive Sound 是否黑科技?其實 Samsung 與 Sony 手機都有類似技術,不過,版主試過,效果十分唔顯著,亦正如 HTC 咁講,到底調節耳朵資訊怎樣傳回手機?是個謎來。相反,之前 HTC 10 嘅 Personal Audio,版主十分鐘意,真係幫到手機提升音質,尤其係聽非 Hi-Res 音樂時,效果最突出。今次 HTC 10 evo 透過 USB-C 插口,把整個調控程序自動化,效果跟 HTC 10 一樣靚聲! 你問版主 LG V20 好聲,定 HTC 10 evo,我會答你,我會比較喜歡 HTC 送嘅耳機,多過 LG 送嘅 B&O Play 耳機。但係聽 Hi-Res 音樂,LG V20 輸出嘅音效最具立體感最層次分別。而聽非 Hi-Res 歌曲,HTC 10 evo 又打成平手!

HTC 10 evo 在文章刊登時,香港未有上市計劃,按這裡有更詳細規格及最新賣價

HTC 10 evo 評測

HTC 10 evo 發佈:外表與跑分
HTC 10 evo 有黑科技:用USB-C 耳機,靚聲挑機 LG V20
HTC 10 evo 升呢千六萬鏡頭:影相效果挑機 HTC 10 + iPhone 7  
 

最新新聞