唔玩雙鏡!搶閘睇真.HTC U11 Plus!透明 See through 機背好性感

虎仔 / 馬日山 2017-11-01 11:02 | HTC
女明星出席場合走性感路線,露少少肉吸引視線無可厚非,不過識得著衫嘅往往唔會中門大開,而係選擇著件半透 See through,若隱若現更加誘人。HTC U11 Plus 今次都走性感路線,機身玩近年少有的 See through 機背,內涵本身已經幾吸引,齋睇機背更加殺死人!

1101-1eFB.jpg

尋日有傳聞指 HTC 會為 U11 Plus 推出透明 Translucent 機身,好多網民仲話冇可能,點知話咁快就已經有圖有真相。HTC U11 Plus 並非光脫脫睇通電池電路板咁低手,Translucent 機殼有鏡面反光效果,但細心一望就會見到裡面可能係無線充電用的線圈,如果屬實將會係 HTC 首次提供無線充電選項,電池容量接近 4,000mAh,而HTC 亦確認 U11 Plus 的機身有防水功能。

1101-1a.jpg
▲清楚見到無線充電線圈,使用玻璃機身的確有更大彈性。

另外 HTC U11 Plus 亦保留了 Edge Sense 功能,除了方便影相之餘,今次 HTC 亦加入了全新的轉盤式快捷鍵介面,可以鍊一下機側呼叫圓形的轉盤,選擇唔同 Apps 或功能。預載的系統已經是 Android 8.0 Oreo,並且有 HTC 自家 Sense UI。未知係咪受到開發 Pixel 2 的啟發,HTC U11 Plus 使用單鏡頭相機的設計,至於效果係點就要實測過後先可以評論。

1101-1d.jpg
▲ 用 Edge Sense 可以打開轉盤式工具列,常用的 Apps 同功能都可以透過雙圈快速啟動。

為了遷就 6 吋大螢幕(同時不被人笑大下巴),U11 Plus 的指紋掃描將會設在機背相機鏡頭下方。手機價格方面,超高銷售稅的歐洲市場,128GB 版本售 730 歐元(折合 HK$6,628),不過扣除稅項後,可能只需 5,000 港元左右。

1101-1b.jpg
▲單鏡頭相機下面係指紋辨識,Translucent 半透明機身有鏡面效果,係幾靚仔!

1101-1c.jpg
▲ 窄邊框設計加上將指紋辨識搬去機背,屏佔比提升,6 吋螢幕都唔覺太大。

資料來源:gadgethacks

 

最新新聞