內容涉誤導 HTC U11 廣告遭禁播

虎仔 / 馬日山 2018-04-06 08:01 | HTC
話說 HTC 今年唯一旗艦 U12+ 快將發表之際,英國方面竟然後知後覺,宣佈禁止播放 HTC 為英國製作嘅 U11 廣告。該廣告由英國紅到香港,擁有唔少粉絲嘅奧運跳水獎牌得主 Tom Daley 擔當主角,佢拎住部 HTC U11 喺高台躍下跳入泳池,在轉動時就用 U11 嘅 Edge Sense 功能自拍。

0406-4aFB.jpg

睇 Tom Baley 跳水兼擺出搞鬼表情自拍,當然 Sell 到 U11 嘅 Edge Sense 功能,可惜係廣告公司似乎忘記咗 HTC U11 只有 IP67 級數防塵防水,理論上唔應該浸泡於泳池經過化學處理的池水,更遑論拎住手機從高處躍下插水。雖然廣告末段「戴了頭盔」,表示 Daley 是專業人士,一般人不應模仿,又列明手機防水級數,但英國的廣告標準管理局(ASA)認為標示不夠清晰,加上收到觀眾有關誤導的投訴,最後決定要求 HTC 從社交媒體中將之移除。



ASA 表示專業跳水運動員如 Tom Daley 的確有能力在 10 米高台跳水,而不會跳進超過水深 1 米,但一般消費者則沒有可能避免超過 1 米水深。當產品被故意浸在泳池,但又沒有採取任何預防措施以維持產品的性能,由於這與事實不符,所以 ASA 認為廣告有誇大產品的能力和有誤導成份。不過廣告去年年中就開始在英國播放,現在才禁播,會唔會禁得太遲呢?

資料來源:pocketnow
 

最新新聞