iPhone 6 上市即刻入手!版主教路四大方案全攻略!

Eddie 2014-09-07 14:58 | Apple
愈近新 iPhone 發佈既日子,就愈多消息。尋日同大家分析過「達人」話炒到 $12,000 之後好快大陸又有人放左真機同埋操作影片出黎,唔理佢係咪博上位,都令大家對 iPhone 6 有更多的期待!好啦,咁回歸一個正題。如果網友唔係炒家,只係想買機自用既話應該點做呢?版主 Eddie 又整理幾個重點同大家分享下!

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2014-09/07/179047/unrealandy_3_4544_e513e2df7820546de4587f44672ceb87.jpg

方案 1:上台會唔會更抵?需要上網留資料嗎?

第一個想同大家討論既方案就係上台出機啦,係新 iPhone 發佈之前,幾間電訊商包括 csl.、 3香港、SmarTone、同埋 PCCW 都叫人上網留資料,話可以第一時間收到新機開賣資訊,究竟有冇用呢?版主問過 csl.、3香港同中移動的門市,店員都話就算上網/在門市留資料,都只係在開放預訂的一日立刻通知客戶,並不等於已經預訂了,所以現在留低資料都未必可以更早有機。

值得留意的是 SmarTone 的 Red Pass ,官網寫明會「預留位置」、「率先出」,而版主去過門市問,店員都好肯定的回應:「有留 RED Pass 一定比沒有留位的快」,換句話說就已經係一個排隊的情況,早一步登記的確係有優勢。不過提提大家,新 iPhone 的貨量和需求量暫時都未有人肯定到,或者貨量充足到開賣初期就可以隨時上台?(上年就是如此)要唔要留自己既私人資料大家可以慎重考慮下。

另外亦都唔少朋友/網友問版主既一件事,上台出新 iPhone 抵唔抵?因為見到有相關報導話「街霸」落力 Sell 客,叫佢先出一個帶機上台月費,隨後新 iPhone 開賣時買「淨機」會更加划算。其實想一想就知道不可能,如果帶機上台月費平過出機的話,就沒有人在網絡商出機啦!根據以往多年經驗,如果需要月費+ iPhone 的話肯定上台更平!同時比個貼士大家,係電訊商門市店員鐘意計「預繳」、「回贈」令到數字好混亂,其實要比較月費計一計兩年總支出就一目了然!

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2014-09/07/179047/unrealandy_3_4544_61d4f3f2449771ddb2ab0028ce9a9441.png
▲ SmarTone 講明現在先登記,就會有優先次序,不過記得睇清楚,佢係寫住旗艦級手機,並唔係寫明 iPhone 6 啊icon

方案 2. 街鋪排隊!係咪又要「食骨」?

如果唔需要上台既話,就同大家討論一下買 iPhone 「淨機」啦。由 iPhone 5 開始除左 Apple Store 有機賣之外,亦有大型連鎖店如百老匯、豐澤等在開賣第一天同步賣機,所以會有唔少人在門口排隊。值得留意的是上年 iPhone 5s 只有豐澤進行首賣,百老匯和衛訊第一天是沒有機賣的,令到人流更加集中更難排隊,暫時未知今年的情況,都要版主稍後同大家留意。

另外係連鎖店買機既一個特點就係需要「食骨」,過去幾年想首日買 iPhone 必須同時買 $1,000 ~ $2,000 不等的配件,又或者需要買其他貨品到到一定金額先可以同時買 iPhone ,入手成本會比機價本出多,值唔值得為左「早買早享受」而咁做?真係見仁見智icon

Staff 多過買家!iPhone 5s 首賣現場直擊
▲這是上年的情況,年年都好多人排隊買新 iPhone ,甚至要早一天排隊

方案 3. Apple Store 預訂!又玩「秒殺」?

有網友可能會諗:「既然係 Apple 產品,咁點解唔去 Apple Store 買?」其實最正路都係應該係咁諗,我地又不妨回顧番上年 iPhone 5s 開賣既情況吧?上年 9 月 21 正式開賣的 iPhone 5s ,必須先在網上預約才可以在門市拿機,而預訂的第一天 6:00 就已經因為人流太多而死 Server,不過最終版主 Keith 都順利預訂得到。而在開賣當日,版主在七點幾去到 Apple Store 門口排隊,都順利買到 iPhone ,就咁睇係最正路既做法。

要留意既係,上網如果預約唔到既話,即場 Walk-in 係唔會買得到 iPhone ,所以重點就係預訂當日一開始就要「秒殺」(好似搶平價機票咁icon),大家買定多一個 Keyboard 黎 F5 吧icon
早一步入手!iPhone 5s 、 5c 聽朝六點上網大抽獎!
▲ 上年的情況是開賣幾日前上網預約,然後當日在 Apple Store 排隊拿機

方案4 . 唔介意挨貴機!先達炒價入手icon

講到最後,都仲有一個方案比大家。如果大家唔會嫌貴,都可以去先達廣場即日買炒價機。其實呢個方案版主就相當唔建議:一來 iPhone 6 就算版主睇淡,預期炒唔到去 $12,000 ,但係頭一個星期都最少有 $1,000 ~ $2,000 既水位,入手價隨時可能貴 50% 以上;二來先達買機點都存在一定風險,曾經有網友分享過買到真機,但係入面既 Lighning 線係假貨,如果真係要買就要對清楚盒上面既 IMEI 、配件、比錢前最好上 Apple 官網確認一次機身編號有冇保養。當然,有好多唔同既情況有機會發生,唔熟手機既網友真係博唔過。
黑色機氾濫! iPhone 5s 即日回收價速報(更新:下午四時報價)
▲上年第一日回收價都貴 $2,000 ,可想而知炒價有幾貴

網友討論:「早買早享受」係咪值得?有必要搶 iPhone 嗎?

分享完一大輪,都係講緊點樣可以早一步入手新一代 iPhone ,其實呢幾日大陸流出幾段影片都令到版主有點心動。事關幾個月前既 iOS 8 真係改善了輸入法和開放 Widget 的 SDK ,用起來應該會比我手上的 iPhone 5 更方便吧?而網上流傳就係 4.7 吋大屏幕版本新 iPhone ,沒錯屏幕是大了但反而令 iPhone 跟 Android 旗艦的分別更小?網友們又會唔會想一出即買新 iPhone 呢?留言講講吧!
 

最新新聞