Android 6 vs iOS 9 速度比拼! Apple 險輸?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2015-12-14 20:12 | Apple
以往 Android 系統最大的問題就係容易出現卡頓的情況,所以果陣好多人都中意用 Apple 產品多啲。然而,自從 Android 5.0 推出之後,呢個問題就大大改善,而 Android 手機亦開始逐漸上軌道。外國有網站把 Andriod 6.0.1 與 iOS 9.2 來過速度比拼,用嘅係 Nexus 6P 與 iPhone 6s Plus。測試結果,iPhone 險輸。

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-12/14/204097/prince1025_1_4544_39578ed9f85a73a01aaacd7164ee9321.jpg

第一關:程式開啟速度測試
最近有外國傳媒就為此進行了一項速度對比測試,分別使用 Nexus 6P 以及 iPhone 6s Plus,將兩部機都升到最新版本,想睇下到底邊部機會更快。首先是開機測試,到底同時按下 Nexus 6P 以及 iPhone 6s Plus 的開關鍵,邊部機會相對地快啲呢? 咁我地從開機速度可以看到,iPhone 6s Plus 比 Nexus 6P 開得更快。不過開機速度並不是重點,重點是開機之後兩部機的反應比較。外國傳媒嘗試在 Nexus 6P 以及 iPhone 6s Plus 同一時間按一系列的程式,看看那部機打開程式的速度較快。

第二關:上網瀏覽速度測試
其次,外國傳媒亦測試兩部機的網頁瀏覽速度,將兩部機連線到同一個 Wi-Fi 網絡,同時打開 Google Chrome 去到同一個網頁 (例如 GSMArena),發現 iPhone 6s Plus 打開網頁的速度較快,但當嘗試同一時間按網頁內的連結時,結果發現 Nexus 6P 的速度會更快。不過有時候會出現相反的情況,但整體來說,採用 Android 6.0 的 Nexus 6P 與採用 iOS 9.2 的 iPhone 6s Plus 的上網體驗不相伯仲,Nexus 6P 會快少少。



總結以上兩關
程式 Nexus 6P (Android 6.0.1) iPhone 6s Plus (iOS 9.2)
通話 √   
時鐘 差不多 差不多
相機   √ 
Twitter   √ 
Whatsapp √   
Viber √   
Tinder √   
App Store 差不多 差不多
設定 差不多 差不多
Music   √ 
進入網站   √ 
按入連結 √   

以前 Android 未優化好嘅時候,Apple 簡直就是勢如破竹,大家都好睇好 Apple 的智能手機,原因就是 Apple 系統快同埋穩定。不過隨住 Android 系統愈來愈優化,已經慢慢好過 iOS 系統。從影片中我地可以見到,雖然 Nexus 6P 在開機的速度比較緩慢,但其實在開啟程式、甚至上網的速度都已經貼近 iOS 系統,甚至可能已經超越。唔知你地而家覺得 Android 同 iOS 邊個系統好啲呢?

來源:​​Tech Trinkets YouTube

最新新聞