Apple 高層認同 iPhone 定價太貴! 會是 iPhone 減價的先兆嗎?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-05-26 18:00 | Apple
用開 Android 手機的網友,通常都會覺得 iPhone 定價太高;而用開 iPhone 的網友,或者會覺得 iPhone 物有所值。不知各位網友點睇呢? 版主我就覺得,其實今時今日的旗艦手機,無論係 Android 手機還是 iPhone,都一樣不便宜。日前版主虎仔就同大家提過,Apple CEO Tim Cock 疑似在印度泄口風可能會推出 VR 裝置,不過除此之外,佢似乎仲透露左一個信息,就係佢都覺得 iPhone 貴。佢有咁嘅覺悟,係咪代表未來 iPhone 會減價呢? 想知,睇下文啦!

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-05/26/205499/prince1025_1_4544_7539f57dbd47a1d17f897fceba734124.jpg

由於 iPhone 定價太高,加上這兩年的 iPhone 變化不是太大的關係,成為了 iPhone 新機銷量下降的其中一個主要因素。而日前 Tim Cook 參訪印度,接受印度新德里電視台 NDTV 的訪問時意外地表示,佢都認為 iPhone 在某些地區的售價確係有點偏高,為左避免生產線的不便,iPhone 在規格上並沒有針對不同地方作出調整,導致 iPhone 在全球市場都係統一價錢,亦因為每個國家的稅率以及基本所得的都唔同,導致某些消費者會覺得,購入 iPhone 的價格過高,Tim Cook 表示會針對呢個問題研究一番。



不過咁,就算 Tim Cook 自己都覺得部份地區 iPhone 售價偏高,咁係咪就表示 Apple 未來會對 iPhone 的價格作出調整呢? 未必。畢竟目前 iPhone 除左會賣新一代的產品之外,同時亦都會賣上代產品,再加上如果想買比較便宜的 iPhone,Apple 亦帶來了規格媲美 iPhone 6s 的 iPhone SE,消費者係有得選擇的。而呢種的銷售策略一開始亦都用在 iPad 產品上,所以可以估計,Apple 未來都會用番呢種方式去銷售 iPhone,但價錢方面就未必會有得減了。

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-05/26/205499/prince1025_1_4544_6d83f9d5d78799153c481413f2f54ea5.png

最新新聞