大電池重要,抑或快充重要?iPhone 7 有快充,網友點睇?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-09-07 02:10 | Apple
今時今日,很多 Android 手機,都強調快充技術,不少廠商更喜歡在發佈會上吹噓:充電 XX 分鐘,就能夠將手機充至 XX%,可能係因為這樣,網友開始愈來愈重視手機有沒有快充,認為有快充是基本,無快充是不該,甚至有人會認為,電量少已無咁重要,只要有快充,就能夠彌補電量不足的缺點。版主好奇,想調查一下,到底網友們會覺得,大電量跟快速充電相比,何者更為重要呢?

iPhone 7(Facebook).jpg

其實可以留意到,而家好多網友都愈來愈重視快充技術,甚至其重視程度,好似比電池容量大小還要高。或者因為這樣,Apple 有傳有機會在 iPhone 7 上,首次加入「快速充電」功能。但所謂快速充電,其實都只不過是 5V / 2A 的輸出,即係根本就同 iPad 的火牛一樣。不過咁,充電有快左,對於果迷來說,應該都會是個好消息吧?

你講得 iPhone 7 應該加入大電池,或是快充好呢?即刻進入我地嘅 iPhone 7 發佈會 Chit Chat 園地分享吧!




ePrice.HK iPhone 7 Live Chat : 有獎
8/9 凌晨一點,即係今晚,Apple 就發佈 iPhone 7。Click 呢到有 iPhone 7 發佈會轉播, 今次仲有獎,我地會送出20張日本及台灣上網 SIM 卡,立即 Click 入來參加啦

 

最新新聞