死亡預告:炒完!iPhone 7 系列回收價或明日起下插

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-09-19 18:25 | Apple
話說 iPhone7 系列開賣至今,已經踏入第四天。細機 iPhone 7 無得炒,係意料之內的事,因此焦點應該放回在 iPhone 7 Plus 上。原本版主估計,今年 iPhone 7 Plus 除了亮黑色,其他顏色應該都係炒一日就完,誰料出乎意料之外,唔計亮黑色 iPhone 7 有價無市,啞黑色成了最受歡迎的顏色,特別是 128GB 版本,剛剛經過先達見到,可賺的水位更高達千六,相當去年 iPhone 6s,今年的炒情相對不錯。可惜,這些「日日有機炒」的日子並不會維持很久,版主收到風,回收價很大機會會在明日開始下插。睇下文啦!

iPhone 7(Facebook).jpg

19-9-2016 回收價參考,黑色大機持續處於高位 (非即時更新,只供參考)
iPhone 7 Plus 炒賣熱潮第四天,先看看現時先達的回收價。細機 iPhone 7 基本上就不用多說,情況基本上由始至終都一樣,近乎全軍覆沒,能夠倖免的,只有黑色的 128GB (+62)、256GB (+212) 以及亮黑色。至於大機 iPhone 7 Plus,暫時來說所有顏色都仲有賺,當中最受歡迎的啞黑色,價格持續處於高位,128GB 的回收價大約為 $9100,而 256GB 的回收價則大約為 $9900。

14384103_311942882497858_1853520773_n.jpg
▲ 剛才所見 iPhone 7 以及 iPhone 7 Plus 的回收價。不過版主都係果句,以上價錢只作參考,因為店舖的回收價可能會隨時有變。

14407744_311942759164537_1187336234_n.jpg
▲ 有店舖已經收夠哂銀色的 iPhone 7 Plus 以及 256GB 的金色。

版主收風:炒完!iPhone 7 回收價或於明日開始大跌!
從以上的參考回收價中,可以見到即使去到第四天,iPhone 7 Plus 都持續 keep 住有得賺,似乎相比舊年 iPhone 6s 系列的成績更可觀,這一切都有乃啞黑色的 iPhone 7 Plus。不過,iPhone 7 系列估計炒埋今日就玩完......原因係,剛才行場時,聽聞 Apple Online Store (AOS) 以及台機都會今晚開始出貨,而版主收到風,一批 iPhone 7 以及 iPhone 7 Plus 亦將於今晚抵達某大連鎖店,當中更包括亮黑色版本。而報料者表示,iPhone 7 以及 iPhone 7 Plus,回收價預計聽日開始會下插,如果有網友未放到機的話,最好今晚就拿拿聲拎去放了!網友點睇呢?

iPhone 7 & 7 Plus 賣買攻略
四個要點 6 個步驟,下午三點 超快係 AOS 搶 iPhone 7 亮黑
純數據分析!iPhone 7 炒價必升舊年
今年有無得炒?iPhone 7 / iPhone 7 Plus 售價 + 首發地區
訂 iPhone 7 Plus 亮黑 ! 9 / 9 三點鐘 AOS 買機攻略 (附一按即通連結)
Mark 低日子搶 iPhone!iPhone 7 系列 預訂 + 香港賣價!
前代 iPhone 6s 系列、iPhone SE 大減價,最多劈 $1700 入手是時候?
AOS、iReserve 同時開放?iPhone 7 Plus 亮黑色 必搶攻略
小心!iPhone 7 亮黑色大陸大把貨?第一批機 放貨要快手?
版主醒你特別版「 IR」!開賣前五步登記提前搶 iPhone 7​
蘋果新招打擊 iPhone 7 炒家! iReserve 都要蝕本離場?
最後估價:iPhone 7 回收價慘烈!大機賺過先達的方案係......?
排長龍抑或無人買?iPhone 7 / 7 Plus 開賣情況現場直擊!
第一輪 Apple Store 門外回收價!大黑 128GB iPhone 最高賺 $2100
情況急變?iPhone 7 Plus 先達回收價急跌,Strong Hold 定速放?
亮黑色 iPhone 7 Plus 賺近七千!先達第一輪回收價全公開!
炒唔起 價照抬!大舖天價賣 iPhone 7,誰是水魚?
輸少當贏!細舖急清貨 iPhone 7 賣價平過官方價!
iPhone 7 開賣市況總結  教你 iReserve 不蝕法門!
iPhone 7 / 7 Plus 先達回收價直擊 + 即賺「萬二」賣買攻略

iPhone 7 係文章刊登時,賣價分別為 $5588 (32GB)、$6388 (128GB)  和 $7188 (256GB)。按這裡有更詳細規格
iPhone 7 Plus 係文章刊登時,賣價分別為 $6588 (32GB)、$7388 (128GB)  以及 $8288 (256GB)。按這裡有更詳細規格

==>iPhone 7 資訊及炒賣討論 by ePrice.HK @ Telegram!   按 Google Play 或 Apple App Store 下載並安裝並登記 Telegram 即時通訊軟件,加入 iPhone 7 手機及賣買討論區 by ePrice.HK  ,以後全天候討論 iPhone 7 事宜,賣買資訊。想知 Telegram 是什麼?安全嗎?可按

最新新聞