iPhone 7 影相最靚?權威機構 DxOMark 話你知:你想多了!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-09-29 19:48 | Apple
唔知大家覺得,邊部智能手機影相最靚呢?相信有不少果迷會覺得,iPhone 影相一向都是公認最靚的。的而且確,版主都覺得 iPhone 影相係唔差嘅,但可唔可以話係最靚呢?真係好難講,靚與唔靚,其實呢樣野真係好主觀,iPhone 影相雖然唔差,但我個人覺得,Huawei P9、Samsung S7 的拍攝效能,同樣是相當出色。攝影測試的權威機構 DxOMark,日前公佈了最新 iPhone 7 的 DxOMark Mobile 評分,唔知權威機構又覺得,iPhone 7 影相係好唔好呢?睇下文吧!

iPhone 7(Facebook).jpg

根據 DxOMark Mobile 的數據庫,目前最高分的成績是 88 分,包括有 HTC 10、Samsung Galaxy S7 Edge 以及 Sony Xperia X Performance;而 87 分的亦有 Moto Z Force Droid、Samsung Galaxy S6 Edge Plus 以及 Sony Xperia Z5。最新推出的 iPhone 7,影相真係最好?錯了。DxOMark 對 iPhone 7 的評分只有 86 分,與 LG G5、Samsung Galaxy Note 5 / S6 Edge 同分。

不過值得注意的是,iPhone 7 的拍照表現評分,是現時所有 iPhone 之中最好的。去年 iPhone 6s 與 iPhone 6s Plus 的 DxOMark 評分僅為 82 分與 84 分,iPhone 7 算是有顯著進步了。DxOMark 在評測文章中表示,iPhone 7 相機與舊款相比,有更大的 F1.8 光圈、光學防手震以及更佳的影像處理,連感光元件本身也有升級,這些都是 iPhone 7 拍照表現更好的原因之一。另外,DxOMark 亦表示,iPhone 7 相片的動態範圍高、白平衡表現佳、戶外拍照細節呈現豐富、對焦速度快,而且閃光燈拍照色澤亦相當準確。

而在缺點部份,DxOMark 指出 iPhone 7 的自動對焦在明亮環境下,雖然大部份時間都能夠準確快速對焦到,但佢地都觀察到某些時候對焦會有一些異常反應甚至對焦失敗的情況;至於在戶外與低光源拍照下,極細微的細節會遺失;而在低光源下拍攝有可見的雜訊,另外在閃光燈拍照時會出現明顯暗角等等。

來源:DxOMarkAppleInsider

 

最新新聞