唔洗搶 IR / 等 AOS!iPhone 7 Plus 原價賣、3 日取貨 有辦法!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-10-14 19:59 | Apple
近日大家的焦點,都集中在 Samsung Galaxy Note7 上,由 Samsung 宣佈 Note7 停產,到後期 Samsung 的安排,大家都相當關注。而 Note7 停產之後,仲有乜野 replacement 呢?雖然,版主前排就為大家提供了一堆 Android 旗艦手機的選擇,不過我相信有不少人,都會全部唔揀,改投 Apple 的懷抱。iPhone 7 / 7 Plus 開賣之今,毫無疑問最受歡迎的,一定是 iPhone 7 Plus。細機 IR 長賣長有,剛才版主都仲見到,大機就麻煩啲,要碰運氣。想買大機又唔想等幾星期咁耐的話,版主就發現了一個 3 至 4 日就有機攞、而且原價賣的入手方法。睇下文啦!

CMHK(Facebook).jpg

講緊嘅係中國移動香港 CMHK 的網上商店。只要進入 CMHK 官網的產品區,就可以睇到一堆手機選擇,當中仲包括 iPhone 7 以及 iPhone 7 Plus。iPhone 7 有貨一點也不出奇,好似當初 SmarTone 夠係有 iPhone 現貨賣,但都只係得 iPhone 7,而家 CMHK 就連 iPhone 7 Plus 有貨,有心想買機的話就要留意一下了。

不過目前版主淨係見到 32GB 以及 256GB 的 iPhone 7 Plus,128GB 應該太過好賣,已經無貨。而且並唔係隻隻顏色都有貨架啵,在版主寫文章的時候,iPhone 7 Plus (32GB) 只剩下玫瑰金色,而 iPhone 7 Plus (256GB) 就有玫瑰金色、金色以及銀色三種顏色。最重要係,原價賣,32GB 版本賣緊 $6588,而 256GB 版本則賣 $8288,並且寫明,提交訂單後,會在 1 - 3 個工作天將貨品運送到門市,唔洗好似 Apple Online Store 咁,要等幾星期。唔知真用家又會唔會趁呢個機會入手呢?

Screen Shot 2016-10-14 at 7.42.20 PM.png
▲ 在文章發表時,iPhone 7 Plus (32GB) 只剩下玫瑰金色。

Screen Shot 2016-10-14 at 7.42.05 PM.png
▲ 而 iPhone 7 Plus (256GB) 則仲有玫瑰金、金、銀三種顏色。

Screen Shot 2016-10-14 at 7.41.48 PM.png
▲ 另外,佢仲清楚寫明,提交訂單後,1 - 3 個工作天就會有貨送到門市,唔洗好似 AOS 咁,要等成幾星期咁耐。

來源:CMHK 網上商店

最新新聞