「叫我阿柒」!烏克蘭零售商新招推廣,改名即送 iPhone 7

虎仔 / 馬日山 2016-10-19 10:47 | Apple
俾人話「柒」相信冇乜人願意,更遑論將自己嘅名字改做「阿柒」。如果為咗一部 iPhone 7,你又願意作出少少犧牲嗎?烏克蘭手機零售商 Allo.ua 最近推出宣傳計劃,只要有人願意將自己的名字改為「Sim iPhone」,即時當地語言的「七 iPhone」,就可以 1 蚊當地貨幣(折合 HK$0.3)購買 iPhone 7 一部。

1019-5aFB.jpg

要用三毫子港幣入手一部黑色 iPhone 7,並非喺 Facebook 改個 Nickname 就可以過骨。參加者需要先向有關部門進行改名手續,然後拿著印有新名字的護照自拍,獲得 Allo.ua 核實後,參加者更需要帶同新護照「購買」iPhone 7。暫時未知道有幾多人會因為 iPhone 7 去改名,但烏克蘭的政局動盪令當地貨幣大幅貶值,人民平均工資每月只有約 HK$1,573,而 iPhone 7 的零售價則高達 HK$7,108,就算不吃不用也要工作四、五個月才可以買到,難怪推廣一出即時吸引不少人關注。

1019-5b.jpg

資料來源:iphonesoft
 

最新新聞