在 Samsung 傷口灑鹽   iPhone 7 手機貼秒變爆炸 Note7

虎仔 / 馬日山 2016-10-21 11:07 | Apple
Samsung Galaxy Note 7 因為電池爆炸成為全球熱話,最後搞到要全球召回收場,好多人都乘機抽水,不過多數都係得啖笑娛樂大家。然而外國專門設計手機保護貼的網站 Uniqfind,最近就用今次電池爆炸事件搵錢,可算是在 Samsung 的傷口上灑鹽。

1021-1cFB.jpg

Uniqfind 設計了一款宣稱適合萬聖節期間使用,可以嚇壞朋友的 iPhone 手機貼紙。貼紙的設計參考了 Note7 電池爆炸後,玻璃機身裂開和焚燒後的狀態。貼紙為 iPhone 設計,適合 iPhone 5、6、7 等不同型號。Uniqfind 更以「EXPLO-SUNG」為這款貼紙命名,唔知 Samsung 見到之後會唔會有所行動呢?(售價 24.99 美元,折合 HK$194)

1021-1b.jpg 1021-1a.jpg

資料來源:Uniqfind
 

最新新聞