大陸機大舉突襲!蘋果 VS 三星手機市佔率戰果揭盅

YKer 2017-02-01 10:01 | Apple
早幾日,版主虎仔分享過話,蘋果 iPhone 竟然在大陸遭遇滑鐵盧,被大陸品牌 OPPO 超越,失落銷售冠軍的地位。 果粉們叫得呼天搶地都無用,雖然話大陸市場重要,但最緊要仍然係睇環球手機市場表現如何啦!一年一年的手機市佔率決戰,仍然是三星和蘋果的天下,但因為 Note 7 爆炸的緣故,究竟三星市佔率有無大受影響呢? 蘋果能否憑著 iPhone 7 系列奪得「出貨之王」的美譽呢? 一齊睇睇外國新鮮出爐的調查報告!

FB.jpg

根據外國調查網站 Strategy Analytics 於 2017 年 1 月 31 日報告顯示,2016 年全年「出貨之王」仍然是三星,市佔率最高仍然是三星,世界仍然是三星的天下! 但果粉們不用傷心,因為報告內隱含一個信息,天下群雄割據的局面會有大變化:

螢幕擷取畫面 (2).png

上圖表格顯示,蘋果 iPhone 在 2016 年第四季出貨量和市佔率均微壓三星,估計與 Note 7 爆炸脫不了關係。 值得關注的是,「大陸三劍俠」 HUAWEI、OPPO 和 VIVO 不論是出貨量和市佔率都有很明顯的提高,肯定了大陸手機對市場影響力的加強。目前中、美、韓三國五大品牌的手機已經佔據了手機市場半壁江山,其他品牌的生存之道又在哪裡呢? 2017 年的走勢格局又是如何呢?

本 YK 並非風水命理師,無法預知後事,上帝都無同我透露答案係乜? 網友們,你們估計 2017 「出貨之王」又會係邊個呢? 一齊討論下啦~

來源:Strategy Analytics

最新新聞