ePrice 投票話你知: 2016 邊部手機最受歡迎、最靚、最抵玩!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-02-04 11:48 | Apple
記得新年的時候,版主就同大家分享過,在 ePrice.HK 數據庫中,喺唔同價位入面,到底邊部手機最為熱門,當中有人認為,點擊率高並不代表多人喜歡,咁實際上在網友心目中,有哪些手機最為出色呢?ePrice 台灣站早前就舉行了為期 14 日的「2016 年度風雲機」投票活動,參與投票的人數約有 6 萬人,結果又是否如你們預期般呢?唔講咁多,即刻俾大家睇下,投票結果又係點啦!

ePrice(Facebook).jpg

年度風雲機: iPhone 7 Plus
版主覺得,年度風雲機由 iPhone 7 Plus,並唔意外,相信呢個結果放在香港,都是相當適合。

apple-iphone-7-plus-4.jpg

年度拍照旗艦年度最佳外型: Sony Xperia XZ
勢估唔到嘅係,Sony Xperia XZ 居然連拎兩項獎項,分別有「年度拍照旗艦」以及「年度最佳外型」,點講好呢,即係又唔係話 Sony 外型好差,版主成日都話喜歡 Sony 手機設計,但網友好多時候就會覺得佢一成不變的外型無乜特別; 至於「年度拍照旗艦」,無錯佢係相比以前有好大進步,但始終油畫化的情況尚未改善到,你哋覺得呢兩個獎項,XZ 又係唔係實至名歸呢?

sony-xperia-xz-4.jpg

年度最佳超值: ASUS ZenFone 3
講真,版主用過 ASUS ZenFone 3,覺得佢性價比確係唔差,用落無乜大問題,唯一缺點係個 UI 界面唔係咁好,版主用左段時間都係唔習慣。不過,如果放在香港,「年度最佳超值」你會揀 ASUS 定係小米呢?

asus zenfone 3.jpg

年度最佳創新: 模組化設計
去到 2016 年,有兩個廠都嘗試向着模組化設計的方向發展,分別有 LG G5 以及 Moto Z / Z Play,講創新來說,佢哋確係比較領先。然而,創新還創新,但能唔能夠受到網友歡迎呢?結果大家有目共睹。

g5.jpg

moto z.jpg

按這裡有「ePrice 2016 風雲手機票選」活動完整票選結果

最新新聞