真係好紅喎!iPhone 7 (PRODUCT) RED 開賣前搶先開箱

虎仔 / 馬日山 2017-03-22 11:27 | Apple
原以為 Apple 會大鑼大鼓舉行發佈會,不過昨日突然殺我們一個措手不及,為 iPhone SE 和 iPad 產品推出一系列更新。雖然未有「全新」的硬件產品面世,但紅色機身的 (PRODUCT)RED 特別版 iPhone 7 和 iPhone 7 Plus 仍然是焦點所在。有iPhone 7 和 7 Plus 不少網友已經用緊,毋須再做評測,不過紅色機身的 iPhone 7 開箱片跳轉為你送上。

0322-2aFB.jpg

(PRODUCT)RED 特別版 iPhone 7 要到 3 月 24 日才上市,不過 Apple 已經給予部份傳媒搶先開箱。手機硬件配置和去年開賣的沒有分別,只是包裝盒用上紅色字,而機身則為紅色襯白色面板,Lightning 充電傳輸線、EarPods 和火牛都跟普通 iPhone 7 一模一樣。唔講太多,都係睇片好過!




 

最新新聞