唔係嘛?紅色 iPhone 先達都有炒價!真係有得炒?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-03-25 17:58 | Apple
尋晚 11 點 01 分,紅色特別版的 iPhone 7 / iPhone 7 Plus 已經開始接受預訂,而版主身邊都有朋友入左,見到最早可以有貨的,是 30/3 (即下星期四),預訂左嘅網友,又有無早過呢一日㗎呢?根據旺角先達的店員透露,正常來說 Apple 第一批貨應該係 27/3 發貨,不過,版主八到,原來有先達店舖今日已經有貨可以賣,版主問過價錢,依然有炒價。但,今次紅色特別版 iPhone 7,係唔係真係有得炒呢?睇下文啦!

紅 iPhone(Facebook).jpg

版主聽聞,今日 Apple Store 會有紅色版真機擺出來,於是一朝早就去左沙田 Apple Store 度,了解一下銷售情況。不過行左一個圈,都未見紅色特別版 iPhone 7 的蹤影,於是版主問下職員,幾時會有真機擺出來,職員表示最快應該聽日就會有,咁版主見 Apple Store 無料到,就轉移目標去先達八下啦!

不八猶可,一八就發現,原來紅色特別版 iPhone 7,已經有先達店舖有貨,不過你係要買,佢先會拎俾你。咁當然版主無必要買,我最想知就係第一批貨會賣幾錢。個價嚇死人,版主分別問左兩間店舖的價錢,一間問細機,一間問大機,細機 128GB 賣 $8700,而 256GB 則賣 $9200。至於大機 128GB 就賣 $8600,而 256GB 就賣 $10000。來自兩間唔同的舖頭,但其中一間細機個賣價居然仲貴過大機?不過,呢幾日紅色 iPhone 7 個賣價相信會浮動好大,個價暫時都仲未定。但講真果句,在官網到而家都仲有得訂的情況下,真係有人會為左早幾日拎到機,而食炒價入手特別版 iPhone 7 嗎?會呢個時候入手果啲,應該係土豪先會做得出。你又點睇呢?

Screen Shot 2017-03-25 at 5.47.17 PM.png
▲ 香港 Apple 官網長訂長有,截至目前為止,送貨日期去到四月左右。

Screen Shot 2017-03-25 at 5.49.01 PM.png
▲ 望埋大陸 Apple 官網,直澄今日預訂,一個工作日就送貨,得兩個可能性,一係就好多貨,一係就無人買,但呢兩個跡象都顯示,似乎有得炒的機會好微。而版主在先達三樓某店舖都收到風,公司貨到已經減 $300 - $400 左右,即係例如原價 $7188,就可能回收價只得 $6888,似乎炒風並不樂觀呢!不過咁又係,要買 iPhone 7 的人,一早就已經買左,真係會為左轉色而入手的人少之又少,網友又點睇呢?

最新新聞