以為指紋辨識就安全?「萬能指紋」可解鎖超過一半 iPhone!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-04-12 18:42 | Apple
剛剛版主同大家提及到,原來要破解你手機的密碼,真係相當簡單。呢個時候,就有網友提出,可以用指紋解鎖。相比四位數字密碼來說,指紋確係相對安全得多,但事實上係咪無辦法破解呢? 日前有研究人員開發了「萬能指紋」,可以好輕鬆就騙過指紋傳感器,甚至成功幫你手機解埋鎖,俾埋錢,都唔係問題。指紋解鎖從此變得不再安全,問你怕未? 睇下文啦!

指紋(Facebook).jpg

今時今日指紋辨識已經相當普及化,成為了就連千元手機都必備的功能。對於指紋辨識的安全性,相信唔少網友都沒有絲毫懷疑。不過,有紐約大學同密歇根洲立大學的研究人員最近就開發了「萬能指紋」,表示利用「萬能指紋」,手機解鎖的成功率高達 65% 之多,甚至能夠順利解鎖全世界超過一半的 iPhone。

雖然每個人的指紋都獨一無二,不過研究人員已經從不同的指紋中找到共通點。他們認為,手機上的指紋辨識器面積太細,只能掃描手指的部份指紋,所以為左可以更準確地解鎖,就需要儲存手指多個部份的指紋。另外,有啲用家為左方便解鎖,亦都在手機上儲存了多於一個的指紋。而呢啲碎片化的指紋,就令匹配錯誤的機會增加,讓一個明明是安全的功能,都變得不安全。



而正因為有廠商意識到,指紋解鎖帶來的問題,所以研究了虹膜識別技術,提升手機的安全程度,估計虹膜識別的功能,好快會變得普及化。網友們,睇完之後,你怕唔怕?

來源: The New York Times

最新新聞