iPhone 8 樣本機上手!取消了實體指紋鍵?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-04-24 11:45 | Apple
而家出面傳得好勁,Apple 會喺今年一次過出哂 iPhone 7s 以及 iPhone 8 兩款手機,當中 iPhone 7s 估計都是同往常一樣,是少改之作,反而 iPhone 8 就相對值得留意。早前版主就同大家分享過 iPhone 8 的渲染圖,好大機會會用上全面屏,而且亦有其他傳聞顯示,iPhone 8 的 Touch ID 位置將會改為機背。不過,日前網上有 iPhone 8 的樣本機圖流出,終於可以一覽 iPhone 8 的真身,又係咪同之前的傳聞一樣呢? 睇下文啦!

iPhone 8(Facebook).jpg

有 Twitter 用家 @Benjamin Geskin 最近在 Twitter 上發出了幾張疑似是 iPhone 8 的真機上手圖,從圖中顯示 iPhone 8 正面的上方,隱約見到聽筒位置,不過因為沒有亮屏,加上是側面,暫時很難看得清楚到底真的用上全面屏。至於機背部分則同傳聞的好似,雙鏡頭同樣用上直向的設計,但好老實如果真係用到咁嘅設計,版主個人覺得,iPhone 7 Plus 好似靚好多。至於 Touch ID,你以為前面見唔到,就一定會喺後面? 圖中話你知,機背部份都唔見有,到底 iPhone 8 係取消左指紋辨識,還是有其他「黑科技」將佢隱藏左呢? 仲有 5 個月左右先正式發表,或者過多無耐,就會有更準確的傳聞話俾大家知答案。如果 iPhone 8 真係咁嘅樣,網友鍾意嗎?
來源: Twitter

最新新聞