小心偷聽! Siri 㑹讀你個 WhatsApp!

天問 2017-04-25 00:27 | Apple
近年智能助手聲勢浩大,除了基本的功能內,更會融合其他應用程式,讓你可以一個介面以語音處理大小事務。不過有時係街用都幾麻煩,好似 Siri 咁,有時講幾十次佢都聽唔到我講咩,仲要大大聲回應我一些奇怪的東西,比其他人聽到真係幾尷尬。而家 Siri 可以讀埋 Whatsapp,可能會令大家更尷尬?

fbx.jpg

由 iOS 10.3 開始,Siri 就可以讀出大家的 Whatsapp 訊息啦!只要一句「Hey Siri, read my last WhatsApp message」,Siri 就會讀出最新收到的訊息。這個功能的目的是讓駕駛者以交通安全為上,在路途上專心駕駛的同時,不用盯着手機和空出手來按手機,便可與朋友保持聯繫。

這個功能原意是挺好的。但係有用過 Siri 的網友都知道,佢講嘢真係超大聲,當你想細細聲搜尋一些東西的時候,佢就會大大聲給你喊出結果,係圖書館等等的地方就會份外尷尬。而家你最私密的信息可能一唔小人毫就會被身邊5、6米的路人聽到;如果你是職業司機,也有可能不小心讓乘客聽到。諗下諗下,要方便自己之餘又不讓他人聽到,還真是挺麻煩的。各位網友們,你們喜歡這個新功能嗎?

資料來源:Engadget

最新新聞