【買機攻略】15/9 下午三點 AOS 訂 iPhone 8!內附隨意門 一鍵秒速買機

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-09-14 14:58 | Apple
果晚 Apple 發佈會,版主 Keith 就同我講,覺得今年 iPhone 8 相比去年更無驚喜,因為好多資料都在發佈會前,已經流出了,並不像去年 iPhone 7 般,突然爆部亮黑色版本,令人眼前一亮。不過計我話,即使 iPhone 8 無乜特色,吸引力大不如前,但版主深信即使如此,還是會有一眾果粉願意換機。話咁快聽日 15/9,就係 Apple Online Store (AOS) 預訂的日子,Mark 低時間下午 3:01 正式預訂。想快人一步購得新機?內文會有隨意門,諗定買邊隻色,邊個容量版本,一按即入!睇下文啦!

iPhone 8(Facebook).jpg

記得發佈會當日,大約凌晨 5 點幾左右,差不多忙完出哂文的時候,就有位朋友 inbox 問我,想買 iPhone 自用的話,買 iPhone 8 定 iPhone X 好?我就覺得,假如係自用,兩部手機功能不相差太遠,主要是外觀上有差別的情況下,我會覺得買 iPhone 8 會適合一些...... 當然,除非好有錢,就可以考慮一下 iPhone X。

iPhone 8 是否值得入手?

那 iPhone 8 到底係適合邊頪用家呢?版主就覺得,假如你本身已係 iPhone 7 用家,就不太建議浪費金錢升級,雖然今次所用的材質改變了,用上了玻璃機身,支持 QI 無線充電,但其餘部份,係咪真係有衝 iPhone 8 的必要呢?我個人就覺得未必。

不過,假如你是 iPhone 6s 或之前的用家,甚至乎是用開 Android 想轉會用 iPhone 的朋友,iPhone 8 就可以考慮入手。畢竟我有時都會明白部份人的心態,明明有部新的喺面前,點解仲要買部舊嘅返黎呢?所以呢類的朋友,我會推薦入手 iPhone 8。

但在這裡都要提提大家,今次 iPhone 8 相比 iPhone 7 果陣,價錢上係有進一部的提升,簡單黎講即係加左價!4.7 吋的 iPhone 8,建議零售價為 $5988 起;而 5.5 吋的 iPhone 8 Plus,建議零售價則為 $8188 起。

有關 iPhone 8 / iPhone 8 Plus 各版本賣價詳情,可以按這裡一表重溫一下。

Screen Shot 2017-09-14 at 2.47.16 PM.png

15/9 下午 3 點 AOS 訂 iPhone 8!入手必知重點


001: 再三提醒大家,今年 Apple 改了 iPhone 退貨制度,無得好似以前咁 14 日內退貨。

002: AOS 於 15/9 下午 3 點 01 分開波,建議早至少 5 - 10 分鐘,準備定 F5 refresh~ (不過照計今年唔會好難搶)

003: 記得 22/9 係首賣日,但如果 AOS 買機的話,未必當日就會有貨。

004: 打算 iReserve 買機的話,等 AOS 完就會知幾時開波。

以下為 iPhone 8 / iPhone 8 Plus 各版本買機隨意門:

iPhone 8 (64GB) 太空灰
iPhone 8 (256GB) 太空灰
iPhone 8 Plus (64GB) 太空灰
iPhone 8 Plus (256GB) 太空灰

iPhone 8 / iPhone X 最新開售消息

iPhone X + iPhone 8:兩分鐘即知 七大賣點
睇 ePrice.HK iPhone X / iPhone 8 直播!得一千蚊禮品
Wow 一聲!堅有全面屏,無 Home 鍵!iPhone X 咁靚仔,實有得炒?
速食包!一表睇哂 iPhone 8 / iPhone X 香港賣價
放棄 256GB!現有 iPhone 瘋狂劈價,入手是時候?
用 A11 處理器!玻璃機背 + 有新色,iPhone 8 會唔會有得炒
官方價跌穿 3 千蚊!平玩 iOS 11 iPhone 仲有著數
iOS 11 正式版 19/9 開放升級   有冇得升一眼睇晒

發佈會沒告訴你的事:iPad Pro 偷加價,一表睇哂新舊賣價!​
4G 版香港冇份!Apple Watch Series 3 新功能逐一睇
唔駛問一定貴!AirPower 無線充電板提前現身
千呼萬喚!超強畫質 Apple TV 4K 發表

iPhone 8 / iPhone X 買賣攻略

【炒機必知】要小心!炒賣 iPhone X 有風險,隨時蝕本離場
【炒情分析】手機舖話你知:iPhone 8 / iPhone X 炒硬,有得賺
【買機攻略】15/9 下午三點 AOS 訂 iPhone 8!內附隨意門 一鍵秒速買機
iReserve、AOS 同時開放!大把貨,iPhone 8 肯定無得炒?
iPhone 8 炒情不樂觀?AOS 買機傳出無法 CUT 單疑雲!
版主教你! AOS 終極保命 Cut 單口訣:三次不認主!
最平 $256 享無限上網?csl 推 iPhone 8、 iPhone X 上台計劃!

最新新聞