第一批 iPhone X 賺幾多?先達收風話你知:賺到笑?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-10-25 17:01 | Apple
十周年,是一個特別的一年,是 iPhone 推出市場以來,第一次出現「一出即燶」的情況。不過,呢個應該係 Apple 的詭計,特登推出兩款不同的 iPhone,等網友諗住有得炒完 iPhone 8 再炒 iPhone X,點知個個中哂伏。上個月 iPhone 8 蝕左錢的網友,今個星期五有機會俾你一雪前恥了!10 月 27 日,是 iPhone X 接受預訂的日子,而呢部 iPhone X,亦是全民公認有得炒的型號,到底第一批 iPhone X,可以炒到幾錢呢?

iPhone X(Facebook).jpg

版主向先達某店主收風,表示 iPhone X 保守估計,第一批回收價預計每部可以賺到一萬,假設 iPhone X 256GB 建議零售價是 $9888,即預計大約可以炒到二萬蚊左右,聽落真係賺到笑。當然,講就講炒到二萬,但實際有無得賺,主要有以下兩個重要因素:

1. 如果真係貨源短缺,一開波你要搶 iPhone X,無論是用 iReserve 抑或 Apple Online Store,搶到的機會都應該會很低。

2. 根據先達某店主透露,呢個數字其實只係一個讓大家參考的指標,但實際回收價去唔去到咁高,都要等 iPhone X 到貨後,才能確定第一批可以收到幾多錢。


不過,既然 iPhone X 咁大機會有得炒,基本上可以話搶到已羸。你又會唔會搶返部黎炒下呢?
 

最新新聞