搶 iPhone X 必知秘笈!Mark 低呢六點 提升 iPhone X 搶購成功率

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-10-25 18:02 | Apple
你話要搶 iPhone X,我又話要搶 iPhone X,但真係要搶的話,唔可以淨係得把口講,機會只會留給有準備的人!iPhone X 將會在嚟緊星期五 (即 10 月 27 日) 接受預訂,無錯難搶就一定難搶,但如果你事前準備充足,都唔係話無可能搶得到嘅~想知有乜要準備,睇下文啦!

iPhone X(Facebook).jpg

001: Google Chrome 插件作輔助

搶購時間是 10 月 27 日下午 3 時 01 分,咁你當然唔好真係 3 點正先撳入去啦!如果係版主以往經驗,我會在 2 時 50 分已經開始準備定,喪撳 F5 (Windows) 或者 Command + R (Mac),有時我會安裝一個 Chrome 插件,例如 Super Auto Refresh,開十幾個 Windows 出黎等佢自動 Refresh,但當然你要 MON 實邊個視窗成功 Load 到,然後就要即刻按停吧。

Screen Shot 2017-10-25 at 5.53.03 PM.png

002: 下載定 iPhone 「Apple Store」App

電腦自動 Refresh 中,仲有乜嘢可以做呢?啲人成日話用 iPhone 的話,入到去嘅機會會大啲,所以如果你係用緊 iPhone,咁就另一方面試下在 Apple Store App load 唔 load 到了。同我以往所說過的一樣:呢個過程呢喺需要耐性同運氣嘅結合,如果你入到佢呢,就代表你已經成功了第一步!

Screen Shot 2017-10-25 at 5.50.22 PM.png
▲ 按上圖或按這裡,下載 Apple Store App。

003: 開定 Apple ID,打定哂資料

無錯,你要訂 iPhone X,無論你係用電腦版定係 App 版,都一定要 Login 你的 Apple ID,所以你預先準備定一個 Apple ID,打定哂信用卡、送貨地址等資料,咁就一定無死。

004: 千祈唔好用 4G / 3G,用 Wi-Fi 才是皇道!

千祈唔好諗住,用 4G / 3G 能夠快得過人哋用 Wi-Fi。即使你是連上 Wi-Fi,都未必能夠搶到,就好似版主自己屋企用緊 100M 寬頻,咁慢其實搶到的機會比較微。版主聽聞,銅鑼灣 IFC / 中大電腦室上網速度會好快,如果真係咁想搶到 iPhone X 的話,都可以特登走去搏下嘅~(當然搶唔搶到我都無法保證,只能怪你的運氣不足~)

005: AOS 搶機的同時,留意埋 iReserve 會唔會同時開放

近年來 Apple Online Store (AOS) 同 iReserve 好多時都會同時開放,所以兩邊都要留意住,咁樣機會就會相對大一點。

006: 申請 The Club 會員,裝定個 App

假設你 AOS 同 iReserve 都搶唔到,都唔好灰心,因為今年仲有第三個方法,就係 csl.。由 3/11 開始,csl. 每日都會透過 The Club App 去通知 The Club 會員有 iPhone X 搶,到時就可以即刻撳入 App 度玩遊戲搶 iPhone X。詳情可以睇返之前文章
 

最新新聞