iPhone X 突然無法使用 Face ID?原來係呢個原因

虎仔 / 馬日山 2017-11-08 13:53 | Apple
相信唔少網友已經使用 iPhone X 幾天了,由舊 iPhone 升級的用戶,沒有了 Touch ID 指紋解鎖,改為使用面容辨析解鎖的 Face ID,是否已經習慣呢?有用戶大讚方便,亦有用戶傾向指紋辨識。雖然 Apple 宣稱 Face ID 準確度較高,但原來亦有完全失靈的時候。

1108-1aFB.jpg

除了跟 Touch ID 一樣,在關閉電源後開機和重新啟動裝置後,Face ID 無法即時運作,用戶需要輸入密碼,假如連續 48 小時未有為 iPhone X 解鎖,Face ID 亦同樣無法使用,需要先利用密碼解鎖。不過還有一個 Face ID 突然無法用的原因,就是 iPhone X 的電量低於 10% 或設定到低功耗模式時,系統就會將 Face ID 暫時停用。

下次 iPhone X 突然無法使用 Face ID,毋須太過擔心,可能只是手機快將沒電而已。

資料來源:cnbeta
 

最新新聞