不得鳥!iReserve 提示響不停?iPhone X 各版本回收價回落

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-11-10 19:41 | Apple
早兩日見到 iPhone X 回收價不斷上升,仲以為 256GB 灰色 iPhone X 會有機會賺到二千,殊不知來到今日,發生了兩件事:一、因為版主有入到一些 iReserve 提示 Telegram Group,得知今日 iReserve 開放得好密;二、iPhone X 回收價又跌返落黎。到底兩者之間有無關連之處,抑或純粹因為又到周末,所以回收價又低返呢?網友又點睇呢?立即睇下今日的回收價如何吧!

iPhone X(Facebook).jpg

今日 iReserve 提示響過不停,雖然如此,但版主還是一部都搶不到,要同 bots 鬥快,實在是很難的事。不過,如果今日搶到 iPhone X 的網友就要小心,因為先達回收價並不如早兩日般係咁升,而是又再出現回落的情況,有兩個可能性:一係貨量開始多左,一係就係受到周末影響 (聽聞一到周末大莊放假,無人收機自然個回收價會跌)。過左周末會唔會又好似今個星期咁,回收價又升返呢?呢點真係話唔埋。炒賣涉及風險,你會唔會 Strong Hold 到下星期?

截至 10/11 19:30 為止 先達回收價情況

  太空灰
iPhone X 64GB $9260 $9300
iPhone X 256GB $11100 $11300
▲ 望落個回收價都未到咁差,不過相比早兩日已開始回落,相信到了明天又會跌到難以想像的價位。


以下為 iPhone X 即時報價系統


iPhone X 即時回收價直擊

回收價跌得好勁!先達門外回收價好低?
嘩!仲有無得炒?iPhone X 大舖居然有即減
強國 iPhone X 發貨日突然提早!香港 CUT 單要趁早
繼續冷清收場?iPhone X 開賣日 Apple Store 門外直擊
都有幾千蚊賺下!Apple Store 門外第一批回收價搶先睇

大陸佬害死港果農!南亞人士收 iPhone X 價高三舊!
接近平手!旺角先達 64GB iPhone X 回收價 驚見跌穿九千!
炒高一倍!四間大舖「水魚」價 邊間食水最深?
iPhone X 邊個版本賺最多?有機即放 抑或 Strong Hold?
IR 到都無用,炒燶前先兆!256GB iPhone X 水位得返一舊水?
掌握 iPhone X 賺定蝕,無輸家!必睇先達回收價即時報價
Strong Hold 才是王道? iPhone X 回收價突然回升!
翻身!64GB 賺近千!iPhone X 回收價狂飆,最高賺千五!
銀色 iPhone X 開始發威!256GB 回收價 再升四百!

最新新聞