售價萬七起!iPhone X 全球最貴係呢度

虎仔 / 馬日山 2017-11-24 12:33 | Apple
iPhone X 出貨漸漸穩定,無論是外國還是亞洲區,消費者訂貨後的等候時間亦大幅縮短。iPhone X 已經冇得再炒幾乎成為事實,昨日版主阿坤亦報導過,除了 256GB 太空灰,其他版本的 iPhone X 收機價已經跌穿零售價。不過喺地球嘅另一邊,iPhone X 的官方定價竟然接近萬七港元,究竟係邊度?又有冇商機呢?

1124-4aFB.jpg

iPhone X 將會在 12 月 8 日於巴西正式開賣,除了指定零售商,電訊商亦會一同銷售。究竟有幾多人會在開賣首日搶購,相信就連 Apple 本身亦不太樂觀,因為當地 iPhone X 的定價由 6,999 巴西雷亞爾起(折合 HK$16,964),普通市民根本無法負擔。iPhone X 和其他電子產品在巴西的定價如此高,背後的原因和當地政府保障就業有關,所有進口的電子產品都需要征收高達 60% 的稅款,加上其他種種因素,就令 iPhone X 的價格如此貴。

現時巴西里約熱內盧和聖保羅都各有一間 Apple Store,據悉,兩間店都只會有非常少量的 iPhone X 供應。至於是否有商機?版主認為未必。除了人生路不熟,iPhone X 在同屬美洲的美國售價其實較香港便宜,手執蟹貨的香港 iPhone X 炒家還是另尋出路好了。

資料來源:macrumors
 

最新新聞