6.5” 大芒仲好炒?!iPhone X Plus 現身

虎仔 / 馬日山 2017-11-29 10:54 | Apple
唔知有幾多網友成功透過 iPhone X 賺錢,又有幾多人一手蟹貨,損手收場呢?正所謂有賭未為輸,決定邊度跌低邊度起返身,兼且唔怕 Apple 再度出貨歎慢板,機會嚟啦飛雲!爆料達人 Benjamin Geskin 日前在 Twitter 上載了 iPhone X Plus 的圖片,話唔定又有得炒。

1129-2aFB.jpg

眾所周知,距離 Apple 發表下一款旗艦級 iPhone 還有近一年時間,正好讓炒家們部署一下。而 Geskin 想在的 iPhone X Plus 並非真機,只是一塊黑漆漆的硬膠模型,從外形看來 iPhone X Plus 是 iPhone X 的放大版,同樣擁有肉酸的「M 字額」設計。

1129-2b.jpg

機身尺寸比 iPhone X 大不在話下,放在 iPhone 8 Plus 旁邊亦可以見到稍稍大了一圈,根據比例估計,iPhone X Plus 的螢幕尺寸有 6.5 吋,是近年消費者至愛的超大螢幕設計。

資料來源:cnbeta

 

最新新聞