創意無限!iPhone X 小配件補回實體 Home 鍵

虎仔 / 馬日山 2018-03-07 08:43 | Apple
版主虎仔屋企人一向都係 iPhone 用戶,貪 FaceTime 同海外親友傾電話時穩定,最近想為用開 iPhone 6s 嘅屋企人升級 iPhone X,點知佢哋第一個反應並非 M 字額唔順眼,而係冇咗實體 Home 鍵唔知點算。要用咗 7、8 年有 Home 鍵 iPhone 的老用家改變習慣的確唔容易,有第三方生產商就推出了小配件,還同時間解決另一困擾舊用戶的問題。

0307-2aFB.jpg

這個專為 iPhone X 而設的小配件,安裝在機身底部 Lightning 接口後,就會有一個熟悉的實體 Home 鍵,用戶一按就可以返回主頁。此外這小配件還提供近年 iPhone 欠缺的 3.5mm 耳機輸出,方便用戶一邊連接耳機或喇叭聽歌,同時可以繼續以 Lightning 線充電。雖然這小配件將 Home 鍵帶回 iPhone X,不過由於並非 Touch ID,所以還是要靠 Face ID 面容辨識作為身份認證。



這小配件今年 CES 展出後,最近開始在 eBay 等渠道銷售,售價 25.99 美元(折合 HK$203),抵買和實用與否就見仁見智。

0307-2b.jpg

資料來源:TNW
 

最新新聞