韓國電訊商怪招!重推 iPhone 3GS 月底上市

虎仔 / 馬日山 2018-06-15 10:57 | Apple
如果現在有人叫你買 iPhone 5 當新機用,網友可能都會諗過度過,畢竟已經無法使用現時最新的 iOS 11,更莫講話 iOS 12 已經準備推出。不過韓國一間電訊商最近卻出奇招,重新將 2009 年 6 月 發表嘅 iPhone 3GS 推出市場,本月底就會開賣。

0615-5cFB.jpg

呢間 MVNO 電訊商個名都非常爆,叫「SK 7mobile」,而重新上市的 iPhone 3GS 會以限量方式發售,毋須簽約上台,價格只需 HK$317 左右,比起買部 Nokia 8110 4G 仲要平。韓國傳媒表示 SK 7mobile 找到了一批全新未售出的 iPhone 3GS 死貨,經過一番測試後,決定將手機重新包裝和嘗試。iPhone 3GS 當然沒有 Face ID 和 Touch ID,系統支援最高 iOS 6.16 版本,但不知道 7mobile 有否事先升級,否則死貨可能預載原裝 iOS 3 系統。

0615-5a.jpg 0615-5b.jpg

值得一提的是,網友如果貪過癮想喺韓國(或其他地方)入手,要留意好多軟件已經唔再支持 iOS 6,WhatsApp 就係其中之一。

資料來源:pocketnow


 

最新新聞