iPhone X 加幅超過一倍!官網預告大幅加價!iPhone 電池維修新價明年生效

虎仔 / 馬日山 2018-09-11 14:07 | Apple
手機的鋰電池是消耗品,會隨著充電次數、使用的時間和環境等因素,令電池的效能逐漸下降。如今很多高階手機都沒有可拆式電池,要更換電池就要將手機帶去維修更換。Apple 昨日在官網更新了 iPhone 電池維修服務價格表,幾乎全部型號的電池更換費用都會大幅增加,不過以 iPhone X 最誇張,加價超過一倍。

0914-2bFB.jpg

新的 iPhone 電池維修服務價格將會由明年 1 月 1 日起生效,當中 iPhone X 的增幅最多,現時保養期過後的維修費為 HK$228,但明年起的費用將會增加至 HK$548,跟 iPhone Xs、Xs Max 和 XR 睇齊。其他型號包括 iPhone SE、6、6 Plus、6s、6s Plus、7、7 Plus、8 和 8 Plus 的電池維修費都會由現時的 HK$228,增加至明年起的 HK$388。

0914-2a.png

自從今年年初爆出 iPhone 6 電池事故後,Apple 在新版 iOS 加入了電池健康狀態功能,用戶可以檢查電池的狀態(通常低於 80% 就要換電),如果你認為需要更換電池,就應該考慮在今年 12 月 31 日前完成更換,否則就需要付較高的維修費用。值得一提的是其他 Apple 產品例如 MacBook、iPad 和 Apple Watch 都未有調整電池維修價格,而且 Apple 亦非一面倒加價, 對於其他所有合資格 iPhone 型號,即是比上述更舊的型號,維修費用則維持現時的 HK$635。

0914-2c.jpg

資料來源:Apple

新 iPhone 好吸引?好想最快上手玩新機?識買一定要嚟呢度買:聽聞咁多網絡商之中, csl 同 1010 有最多貨,不特止,喺呢兩間網絡商度預訂,仲可以最快拎到貨添!想要快人一步獲得最新機皇情報同精彩禮遇,就即刻撳入嚟呢度 登記咗先啦! URL : https://goo.gl/nXqi2F
 

最新新聞