CPU、GPU 完勝 S821? 華為旗艦機皇 Mate 9 賣價 + 真機上手評測!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-11-03 15:35 | Huawei
Mate 一向是華為旗艦手機中,最受歡迎的一個系列,特別是由 Mate 8 開始,不少用過 Mate 8 的網友,都對這部手機有讚無彈的,特別是其省電效能。不過說到華為真正吸引到大眾的,版主覺得應該是 P9 採用的 Leica 鏡頭,影相效能確實是非常不錯。如果將 Mate 8 的省電,結合 P9 的 Leica 鏡頭,不知又會唔會更受歡迎呢?就在剛剛,華為在德國發表了最新旗艦 Mate 9,似乎正正結合了 Mate 8 與 P9 的優點,又能唔能夠成功吸引到網友們呢?唔講咁多,直接俾大家睇下 Mate 9 的 Hands On 評測啦!

Mate 9(Facebook).jpg

5.9 吋 1080p 芒,金屬機身 + 六種顏色!
首先最重要就是外型,繼小米 MIX 之後,Mate 9 能唔能夠再帶給我驚喜呢?相比小米 MIX,版主覺得華為能夠帶給我的驚喜有限,始終是繼承了上代 Mate 8 的設計風格,讓人一眼就認得出,佢就係華為的手機。咁樣係叫好定叫唔好呢?見仁見智吧。跟上代一樣的是,Mate 9 採用了金屬機身設計,具備 5.9 吋 1080p 2.5D 屏幕,相比上代小了 0.1 吋,對比度達 1500:1。Mate 9 的機身尺寸為 156.9mm x 78.9mm x 7.9mm,重量為 190g,即係同上兩代差不多重,機背具有指紋辨識器。顏色方面,Mate 9 有灰、銀、啡、黑、金、陶瓷白六種顏色,會運行 Android 7.0。

Huawei Mate 9
▲ 正面見到有 5.9 吋 FHD 顯示屏。

huawei mate  news dsc jpg
▲ 重量 190g,重量唔輕,不過版主 Mate 7、Mate 8 都係咁用,應該可以接受。

Huawei Mate 9 dual camera
▲ 機背又係同之前一樣,都係用上金屬材質,而指紋辨識器同樣設於機背位置。
 
mate 9 7
▲ 今次 Mate 9 改用了雙鏡頭設計,並同樣有 Leica 認證。
 
mate 9 7
▲ 左側會有開關鍵以及音量鍵。
 
mate 9 7
▲ 慶幸地,依然保留着 3.5mm 耳機孔。
 
mate 9 7
▲ 下方會有雙喇叭以及 USB Type-C 接口。

Huawe Mate 9 app drawer
▲ 華為首次在其品牌手機上加入了 App Drawer,而且可以自行選擇,要,還是不要。

配 Kirin 960 處理器,最高 6GB RAM + 128GB ROM
如傳聞所說的一樣,Mate 9 果然配備了 Kirin 960 處理器,並內置 4GB RAM 以及 64GB ROM。外界講到 Kirin 960 咁勁,華為自己又點講呢?根據官方的說法,配備了 Kirin 960 處理器的 Mate 9,處理器表現比上代提升了 18%,而效能則提升了 15%,比 Qualcomm S821 處理器更強大。而圖形處理效能方面,更提升了 180%,同樣比 S821 處理器更佳,佢講就咁講,未親身感受過,好難評論係唔係真係咁好,但如果華為呢粒 Kirin 960,真的能夠改善 GPU 效能的弱點,相信又能夠進一步吸引到更多的網友。至於電池方面,同以往差不多,都係有 4000mAh。

Screen Shot 2016-11-03 at 9.29.27 PM.png

Screen Shot 2016-11-03 at 10.26.13 PM.png
▲ 華為表示 CPU、GPU 效能都比 S821 還要強!?

2000 + 1200 萬像素 Leica 雙鏡頭
隨着雙鏡頭愈來愈趨主流,Mate 9 會改為雙鏡頭設計,絕對是意料之內的事。不過,Mate 9 上所用的雙鏡頭,似乎相當強大,除了得到 Leica 認證之外,雙相機像素方面更分別有 2000 萬 (光圈 F2.2) 以及 1200 萬,而且在低光拍攝下,亦有不少的改善。另外,Mate 9 相機亦支持 OIS 光學防震以及 4K 影片拍攝。

huawei_mate_9_camera.png

賣價六千蚊!限量版價過萬?
最後,大家最關心的應該是價錢。這部 4GB RAM + 64GB ROM 的 Mate 9,賣價 €699,折合港幣約 $6064,好似好貴咁。不過原來仲有個更貴的限量版,有 6GB RAM + 256GB ROM,配 5.5 吋 2K 屏幕,賣價 €1395,折合港幣超過萬二蚊!相信香港人都唔會考慮過萬蚊的華為手機吧?對於六千蚊左右呢個價錢,換到「號稱比 S821 更好的享受」,網友覺得能唔能夠接受呢?

來源: IBTimes | DigitalTrends | Trustedreviews | Stuff

華為 Mate 9 發佈會 + 評測相關文章
八點食飯睇直播!大芒、超強續航,華為 Mate 9 你期待嗎?
CPU、GPU 完勝 S821? 華為旗艦機皇 Mate 9 賣價 + 真機上手評測!
挑戰年度最強!華為 Mate 9 完勝 LG、三星旗艦機?

華為 Mate 9 在文章發表時,將於 11 月底香港上市,按這裡有詳細規格及最新賣價

最新新聞