挑戰年度最強!華為 Mate 9 完勝 LG、三星旗艦機?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-11-03 23:51 | Huawei
頭先就同大家介紹過華為 Mate 9,並俾大家睇過呢部手機的 Hands On,唔知網友又覺得點呢?版主覺得,外型設計同上代無乜太大轉變,反而果隻特別版 "Porsche Design" 的 Mate 9 幾靚仔,但價錢計番港幣,過萬喎,真係土豪先買得起。所於,都係將集中力,放在相對比較「平價」的普通版 Mate 9 上。今代 Mate 9,講到自己無論在 CPU 抑或 GPU 效能,都勁過哂 S821 手機,係咪即係,佢先係機皇,能夠完勝 LG、三星旗艦呢?

比拼(Facebook).jpg

5.9 吋屏幕是優勢,可惜沒有 2K 芒
提到 LG、三星旗艦,不難想像是講緊 V20 以及 Note7 啦!不過,Note7 因為連環爆炸而停左產,成為了一部「不存在」的手機,所以版主都唔會搵佢黎比較,要比的話,就比番 S7 Edge 啦!先由外型方面比較,版主個人覺得,三部機當中,Mate 9 只能排第二,講到設計最好,依然係三星 S7 Edge。不過,主觀感受唔講太多,都係客觀啲比較下啦!三部機當中,就以 S7 Edge 用上真曲面屏幕,而 V20 以及 Mate 9,都是蓋上了 2.5D 玻璃。最欣賞 Mate 9 的,是它的 5.9 吋屏幕,用來睇片、打機,應該相當不錯,但可惜就只有 1080p,而 V20、S7 Edge 雖然芒係細左少少,但就有 2K 芒。大芒以及高屏幕解像度相比,網友又覺得邊個重要啲呢?

Screen Shot 2016-11-03 at 11.44.52 PM.png

//cdn03.androidauthority.net/wp-content/uploads/2016/09/LG-V20-Tips-and-tricks-8-840x560.jpg
▲ 同 S7 Edge 以及 V20 相比,Mate 8 沒有 2K 芒,得 1080p,但屏幕尺寸相對最大,有 5.9 吋,如果大芒同高解像度俾你揀,你會點揀?

Mate 9 大電王,整體規格完勝 S7 Edge、V20?
有留意剛才發佈會都知道,Mate 9 用上了 Kirin 960 處理器,講到好似好勁咁,又話 CPU、GPU 勁過 S821 手機,咁配備 S820 的 S7 Edge 以及 V20,就肯定會被比下去。先勿論係真還是假,Mate 9 相比 S7 Edge 以及 V20 有一個優勢,就是有 4000mAh 大電,相比其餘兩部手機,有更多的電量。三部手機都是內置 4GB RAM,不過 S7 Edge 香港版本只有 32GB,而 V20 同 Mate 9 都有 64GB,有更大的儲存容量,點都會好啲。另外,相機方面,Mate 9 跟 V20 都同樣有雙鏡頭,而在三部機當中,Mate 9 亦擁有最高的像素,可惜的是光圈只有 F2.2,相比 V20 以及 S7 Edge 都要細。不過,如果單從 specs 上看來,似乎 Mate 9 整體上看都比 S7 Edge、V20 更強大。網友對於呢部 Mate 9 又點睇呢?

ePrice.HK 比拼系統,比較 Mate 9、S7 Edge、V20 三機之不同
Screen Shot 2016-11-04 at 12.12.43 AM.png
▲ 為左俾大家更清楚地比較,以上三部機之間規格上的不同,版主利用了 ePrice.HK 手機比拼系統,讓大家可以一目了然。按上圖或按這裡,進入比拼系統。

華為 Mate 9 發佈會 + 評測相關文章
八點食飯睇直播!大芒、超強續航,華為 Mate 9 你期待嗎?
CPU、GPU 完勝 S821? 華為旗艦機皇 Mate 9 賣價 + 真機上手評測!
挑戰年度最強!華為 Mate 9 完勝 LG、三星旗艦機?

華為 Mate 9 在文章發表時,將於 11 月底香港上市,按這裡有詳細規格及最新賣價
LG V20 在文章發表時,賣價為 $5598,按這裡有詳細規格及最新賣價
Samsung Galaxy S7 Edge 在文章發表時,賣價為 $4998,按這裡有詳細規格及最新賣價

最新新聞