雙玻璃鏡面設計,好靚仔?華為 Honor 9 產品圖曝光!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-05-06 13:16 | Huawei
講到華為手機,除左 Mate 系列同 P 系列之外,版主上手過 Honor 系列的手機,其實在手感、外型、規格等方面都幾吸引,只可惜香港一直都沒有推出,想買就逼住要買水貨。而隨住 Honor 9 發表之日愈來愈接近,網絡上開始愈來愈多傳聞資料流出,而家就連產品圖都現身了!到底 Honor 9 會係點嘅樣呢?睇下文啦!

Honor(Facebook).jpg

華為榮耀 9 同上年發表的 Honor 8 相比,在造型設計上有不少相似之處,就好似同樣採用前、後雙玻璃鏡面設計,同時亦用上了橫向排列的機背雙主鏡頭。不過 Honor 9 就將指紋辨識器從機背搬左去屏幕的下方,令到整體外型嘅視覺效果同小米 6 有點類似。而且 Honor 9 亦都同小米 6 一樣,取消了 3.5mm 耳機孔,不論是機頂或機底都找不到 3.5mm 耳機孔的蹤跡。

先前有相關消息指出,華為可能會於 6 月發表榮耀 9,這款新機可能會配備新款的麒麟 965 處理器,內置 6GB RAM、23MP + 16MP 機背雙主相機等規格,屏幕尺寸可能和榮耀 8 一樣都是 5.2 吋。你又點睇呢部機呢?

又一款手機取消耳機孔,華為榮耀 9 產品圖曝光

又一款手機取消耳機孔,華為榮耀 9 產品圖曝光

又一款手機取消耳機孔,華為榮耀 9 產品圖曝光

消息來源:The Tech Point

最新新聞