大發現!華為「波子版」256GB 旗艦大舖驚見劈價四千 唔買走寶?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2018-07-14 12:41 | Huawei
用過華為旗艦嘅,應該都認同除咗 UI 界面唔係太美觀之外,用落體驗其實不算差。而每年推出最強配置嘅,就係華為同 PORSCHE DESIGN 合作推出嘅特別版本,呢部旗艦正常來說賣價過萬元,版主想用都無機會用到。最近版主行場發現,有大舖將華為 PORSCHE DESIGN 旗艦劈價四千,落到呢個價係咪該出手嘅時機?

華為 (Facebook).jpg

估唔到華為 PORSCHE DESIGN 旗艦已經出到 Mate RS,但版主在旺角西洋菜街行場時發現,蘇寧依然仲有賣舊代嘅 Mate 9 PORSCHE DESIGN,原價 $11888,而家劈價四千,最新賣價只需 $7998。據了解,似乎全旺角僅此一間蘇寧仲有貨,如果仲想入手,可以 PM 版主查詢詳細地址。雖然 Mate 9 PORSCHE DESIGN 是去年香港推出的產物,但如果鍾意保時捷、但又嫌貴的華為粉絲,今次會唔會趁減價入手呢?

WhatsApp Image 2018-07-14 at 2.36.55 PM.jpeg

波子版最型的,是機背的保時捷 Logo,淨係靠個 Logo 就已值回票價。Mate 9 PORSCHE DESIGN 採用了 5.5 吋 2K 屏幕,配備 Kirin 960 處理器,內置 6GB RAM 以及 256GB ROM,並用上了雙 Leica 鏡頭設計,一個係 2000 萬像素嘅黑白鏡頭,而另一個則是 1200 萬像素嘅彩色鏡頭,最大光圈為 F2.2 並支持 OIS 光學防震。至於電量方面,Mate 9 PORSCHE DESIGN 內置 4000mAh 大電,並支持華為超級充電技術,充電效能達 3.5-5V / 5A,大約 30 分鐘就可充電至 60%。 

華為 Mate 9 Porsche Design 在文章發表時,大舖賣價為 $7998,按這裡有詳細規格及最新賣價

最新新聞