比 HTC One M9 相機更掂?減價二千萬像素旗艦級手機你點揀?

Lawrence 2015-03-28 19:12 | Sony
好大機會係 4 月頭推出的 HTC One M9 一改以往兩代以 UltraPixel 作為主相機的特色,以兩千萬像素 Toshiba 感光元件作為手機主鏡頭,可惜從版主 Eddie 所做的手機評測可見今次 HTC One M9 相機方面的表現真係未必乎合大家心目中的期望。對想試玩兩千萬像素手機的朋友來講,除左呢部 HTC 新一代旗艦之外目前又有邊啲選擇呢?今次版主就同大家分享下,各位要留意啦!icon


Windows 旗艦級 Nokia Lumia 減價五百!有無得諗?

敝除唔少用家都唔太想用 Windows Phone 呢個問題,純以相機方面來計其實 Nokia 最後一部旗艦 Lumia 930 確實係不錯的,除左用上 26mm 廣角蔡司鏡頭同 PureView 技術之外,Lumia 的 2000 萬像素相機仲有 1/2.5 吋的 BSI 感光元件同 f/2.4 光圈。對影相為主的朋友呢部機確係可以考慮的,(當係收藏 Nokia 最後旗艦機又得)。最近呢部 Windows 旗艦就減左價,由 $3988 減至 $3488 ,雖然 $500 唔算減得多,但總比六千蚊一的旗艦吸引嘅。

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-03/28/201516/lawrencelaw_3_4551_cc3af33395a98575261c03650d80e7d4.jpg
因為 Microsoft 有意等到 Windows 10 正式推出先再發佈新旗艦的關係,所以 Lumia 目前來計仍係 Windows  Phone 之中規格較為頂級的一部。


相機表現比 HTC One M9 更好! Sony Xperia Z3 大鋪場價相距不大

另外有二千萬像素手機的牌子就係 Sony 啦!由 Xperia Z1 開始 Sony 就開始為佢嘅旗艦加入二千萬像素鏡頭,而最新一代的 Xperia Z3 係相機方面有 1/2.3 吋 ExmorRS for mobile 影像感光元件, 25mm 廣角, ISO 12800 同支援 4K 拍攝。早前就分享過 Xperia Z3 係大鋪又有減價,場內「全新行貨」價錢更可能去到四千有找,如果喜歡用手機影相的朋友真係可以考慮一下,因為係版主 Eddie 早前所做的評測裡面, Xperia Z3 的表現完全唔比 HTC One M9 差㗎。

最後一部亦係今次介紹的手機之中最平的一部,就係魅族的 MX 4 Pro 啦! MX 4 Pro 係鏡頭上用左 Sony IMX220 Exmor RS 模組,亦有 1.2 微米大尺寸像素同埋 F2.2 光圈,有效像素高達 2070 萬。係硬件上同 Sony Xperia Z3 比亦唔差,有 2K 5.5 吋屏幕同埋雙四核 Samsung Exynos 5430 處理器以及 3GB RAM 。而係價錢方面,雖然 MX 4 Pro 近期並無點減價,但 $3298 呢個價錢其實都相當有吸引力呀!

 大鋪再減貼近場價!Sony Xperia Z3 四千有找入手買唔買好?
▲水貨價錢在 $3,580 ~ $3,680 ,場內「全新行貨」最平問到 $3,980 (現金價),都係差少少咋

快過 Honor 6+! 5.5 吋 + 2K  芒 Meizu MX Pro $3299 入手
魅族的 MX 4 Pro 雖然大鋪行貨並無減價,但以價錢來講就比 Nokia 的 Lumia 920 同 Xperia Z3 平。

總括來計,目前來講擁有二千萬像素的手機並唔多,主要以 Sony Xperia Z 系列為主。但係有時像素又唔係代表一切嘅,好似早前同大家分享的夜拍畫質比較測試就可見將會係 4 月 1 號就會係香港發佈的 Samsung Galaxy S6 雖然只有千六萬像素,但表現都相當出色。唔知大家又覺得有邊部手機的拍攝效果係令你滿意呢?不妨留言講下啦!icon

Nokia Lumia 930 在文章刊出的時侯,定價 $ 3,488,按此看詳細規格和最新賣價。
魅族 MX 4 Pro 在文章刊出的時侯,定價 $ 3,298 ,按此看詳細規格和最新賣價。
Sony Xperia Z3 在文章刊出的時侯,定價 $4,698 ,按此看詳細規格和最新賣價。

最新新聞